laban Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Finnes det lenger da? Det var mannen mins yndlings-sjokolade også, men han fortviler for vi har ikke sett den sjokoladen i butikkene på flere år. Den har kommet tilbake. Rød, litt kubbe-aktig pakning. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Den har kommet tilbake. Rød, litt kubbe-aktig pakning. Jøss, da blir gubben fornøyd Jeg foretrekker den uten nøtter, da. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Mitt ene barn har alltid likt mørk sjokolade og nå har jeg fått det andre på gli. Vi spiser mørk kokesjokolade rett som det er og med verdens beste samvittighet. Så slipper de også å gå forpint i uka og vente på lørdagen... PS: Stratos er så søtt at det gneller i tennene, jeg står over den. Da jeg var flink (leeenge siden nå), holdt jeg meg til sjokolade med mer enn 70% kakao. Det smakte godt, og prøvde jeg meg på melkesjokolade da var det helt grusomt! Men det er alt for lett å venne seg på melkesjokolade igjen... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 jeg måtte bare smake den nøttestratosen dere har snakket så fint om her inne, men den falt faktisk ikke særlig i smak...jeg elsker vanlig stratos, men tror det er kominasjonen nøtter og sjokolade jeg ikke liker helt..ren sjokolade er best:) men nyt den dere som liker den...=) men soho savner jeg...den med det youghurt lignende fyllet inni...hvorfor kommer ikke den tilbake!!!!!!????? :( Åh, ja - Soho var GOD!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Fy faen, det er LIVSFARLIG, faktisk! *eser* HElt enig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Finnes det lenger da? Det var mannen mins yndlings-sjokolade også, men han fortviler for vi har ikke sett den sjokoladen i butikkene på flere år. Jepp, er i butikkhyllene nå!!!(Dessverre...) 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Eh - jeg mener og tror at det er masse sukker i mørk kokesjokolade. (Det ville jeg i alle fall ha sjekka om jeg var deg. Det er jo ikke nok at den er mørk ...) De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao. Det er sikkert rikelig med sukker i mørk kokesjokolade, men det bekymrer meg lite. En plate eller to i uka tåler vi. Bortsett fra sukkeret er det bare sunt. 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Da jeg var flink (leeenge siden nå), holdt jeg meg til sjokolade med mer enn 70% kakao. Det smakte godt, og prøvde jeg meg på melkesjokolade da var det helt grusomt! Men det er alt for lett å venne seg på melkesjokolade igjen... Sånn 70%-sjokolade er vanskelig å få tak i, og smaker ikke bare supert heller. Men det er jo en vanesak. De lyse blir altfor intenst sukrede for meg. Hvor kjøper du 70%-sjokoladene? Husker du noe merke? Hvis det er dyre delikatessesjokolader, står jeg over, det går greit med 50% på super'n. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Sånn 70%-sjokolade er vanskelig å få tak i, og smaker ikke bare supert heller. Men det er jo en vanesak. De lyse blir altfor intenst sukrede for meg. Hvor kjøper du 70%-sjokoladene? Husker du noe merke? Hvis det er dyre delikatessesjokolader, står jeg over, det går greit med 50% på super'n. Jeg har kjøpt stort sett de dyre, ja. Synes de smaker godt, men det holder jo med en bitteliten bit da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.