Gå til innhold

Stratos med nøtter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det lenger da? Det var mannen mins yndlings-sjokolade også, men han fortviler for vi har ikke sett den sjokoladen i butikkene på flere år.

Den har kommet tilbake. Rød, litt kubbe-aktig pakning.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Den har kommet tilbake. Rød, litt kubbe-aktig pakning.

Jøss, da blir gubben fornøyd :)

Jeg foretrekker den uten nøtter, da.

Skrevet

Mitt ene barn har alltid likt mørk sjokolade og nå har jeg fått det andre på gli.

Vi spiser mørk kokesjokolade rett som det er og med verdens beste samvittighet. Så slipper de også å gå forpint i uka og vente på lørdagen...

PS: Stratos er så søtt at det gneller i tennene, jeg står over den.

Da jeg var flink (leeenge siden nå), holdt jeg meg til sjokolade med mer enn 70% kakao. Det smakte godt, og prøvde jeg meg på melkesjokolade da var det helt grusomt!

Men det er alt for lett å venne seg på melkesjokolade igjen...

Skrevet

jeg måtte bare smake den nøttestratosen dere har snakket så fint om her inne, men den falt faktisk ikke særlig i smak...jeg elsker vanlig stratos, men tror det er kominasjonen nøtter og sjokolade jeg ikke liker helt..ren sjokolade er best:) men nyt den dere som liker den...=)

men soho savner jeg...den med det youghurt lignende fyllet inni...hvorfor kommer ikke den tilbake!!!!!!????? :( :(

Åh, ja - Soho var GOD!!!

Skrevet

Fy faen, det er LIVSFARLIG, faktisk!

*eser*

HElt enig.

Skrevet

Finnes det lenger da? Det var mannen mins yndlings-sjokolade også, men han fortviler for vi har ikke sett den sjokoladen i butikkene på flere år.

Jepp, er i butikkhyllene nå!!!(Dessverre...)

Skrevet

Eh - jeg mener og tror at det er masse sukker i mørk kokesjokolade. (Det ville jeg i alle fall ha sjekka om jeg var deg. Det er jo ikke nok at den er mørk ...)

De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao.

Det er sikkert rikelig med sukker i mørk kokesjokolade, men det bekymrer meg lite. En plate eller to i uka tåler vi. Bortsett fra sukkeret er det bare sunt.

Skrevet

Da jeg var flink (leeenge siden nå), holdt jeg meg til sjokolade med mer enn 70% kakao. Det smakte godt, og prøvde jeg meg på melkesjokolade da var det helt grusomt!

Men det er alt for lett å venne seg på melkesjokolade igjen...

Sånn 70%-sjokolade er vanskelig å få tak i, og smaker ikke bare supert heller. Men det er jo en vanesak. De lyse blir altfor intenst sukrede for meg.

Hvor kjøper du 70%-sjokoladene? Husker du noe merke? Hvis det er dyre delikatessesjokolader, står jeg over, det går greit med 50% på super'n.

Skrevet

Sånn 70%-sjokolade er vanskelig å få tak i, og smaker ikke bare supert heller. Men det er jo en vanesak. De lyse blir altfor intenst sukrede for meg.

Hvor kjøper du 70%-sjokoladene? Husker du noe merke? Hvis det er dyre delikatessesjokolader, står jeg over, det går greit med 50% på super'n.

Jeg har kjøpt stort sett de dyre, ja. Synes de smaker godt, men det holder jo med en bitteliten bit da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...