Gå til innhold

Egoistisk sutreinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff stakkars deg Lillemus!

Det er bra typisk at sånt skjer altså,har vært borti mange skuffelser jeg også opp igjenom tidene.

Dårlig vær så han har måttet vente i flere dager på å få komme hjem.

Nå er han snart på tur hjem igjen (mandag),men det er litt dårlig vær der han er også så jeg får bare krysse fingre.

Urettferdig for deg nå for nå har min vært borte 2 ganger på den tiden din har vært borte.

Krysser fingrene for at du har han hjemme ganske snart!

Skrevet

Jada, han skriver 2 ganger i døgnet. :o) De befinner seg ikke i orkanen, har hatt litt sjøgang, men er langt unna nå.

Det var da godt! Ille nok å savne ham så veldig om du ikke måtte være bekymret i tillegg!

Hvordan gikk det - endte du opp med å velge ut en kjærlighetsring?

Skrevet

Det var da godt! Ille nok å savne ham så veldig om du ikke måtte være bekymret i tillegg!

Hvordan gikk det - endte du opp med å velge ut en kjærlighetsring?

Jeg har faktisk funnet en ring jeg synes er nydelig ja! :o) Men drøyer'n ei god stund ennå da.

Skrevet

Jeg har faktisk funnet en ring jeg synes er nydelig ja! :o) Men drøyer'n ei god stund ennå da.

Flink jente! (det med drøyinga).

Har du en link til ringen? Kunne vært moro å se...

Skrevet

En UKE!? *Slår Flystripa i hodet med noe hardt* Aldri!

skrattler

:o)

Du er bare skjønn du :)

Skrevet

Trøstekos fra meg.

Hadde vi bodd nærmere hverandre skulle jeg kommet med nero, nøttesjokolade og masse is...

Det hadde nok hjulpet litt :)

Klem fra

Skrevet

Flink jente! (det med drøyinga).

Har du en link til ringen? Kunne vært moro å se...

Nånei, det er så personlig for meg at jeg ikke vil vise den frem, men det ligger bilde av den ute på nettet ja. :o)

Nepa - nå holder du kjeft! ;o)

Skrevet

Trøstekos fra meg.

Hadde vi bodd nærmere hverandre skulle jeg kommet med nero, nøttesjokolade og masse is...

Det hadde nok hjulpet litt :)

Klem fra

Du glemte en dårlig film! ;o) Hadde hjulpet ja!

Søstra mi tar hånd om meg i kveld da. Først lager hun middag til meg og så drar vi til en felles venninne for tv, skitprat og kortspill. :o)

Skrevet

Nånei, det er så personlig for meg at jeg ikke vil vise den frem, men det ligger bilde av den ute på nettet ja. :o)

Nepa - nå holder du kjeft! ;o)

*lol*

Hvis jeg minner nepa på jentekvelden vår, så kanskje hun røper linken likevel ;)

Skrevet

*lol*

Hvis jeg minner nepa på jentekvelden vår, så kanskje hun røper linken likevel ;)

Skulle gjerne gjort det for ringene er virkelig flotte :)

Men orker ikke juling av lillemus..

Selv om jeg sikkert hadde trengt en skikkelig omgang ;)

Gleder meg til kvelden vår, masse god mat og masse bra film ;)

Skrevet

Skulle gjerne gjort det for ringene er virkelig flotte :)

Men orker ikke juling av lillemus..

Selv om jeg sikkert hadde trengt en skikkelig omgang ;)

Gleder meg til kvelden vår, masse god mat og masse bra film ;)

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...