Gå til innhold

Hvitløkskapsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt hvitløkskapsler noen måneder; det skal være bra for bl.a. forkjølelse og kolesterol. De første ukene gikk deet bra. Nå sitter jeg på jobben og stinker hvitløk. Heldigvis sa en kollega fra i dag, og da viste det seg at de andre også har lagt merke til det.

For noen år siden kuttet jeg også ut hvitløkskapsler/piller av et annen merke p.g.a. lukt. Jeg merker det ikke selv, d.v.s. jeg tror jeg fikk dårlig smak i munnen en gang for enda lengre siden.

Vet dere hvordan jeg kan få i meg hvitløk uten å stinke??

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg har hørt at de helsebringende stoffene i hvitløk er de samme som forårsaker lukten, så her har du nok et dilemma.

Skrevet

Jeg har hørt at de helsebringende stoffene i hvitløk er de samme som forårsaker lukten, så her har du nok et dilemma.

Ta de når du legger deg da, så er kanskje lukta borte når du skal på jobb..

Skrevet

Jo ferskere hvitløken er, jo mindre stram og påtrengende blir lukten.

Dersom du skal ha i deg hvitløk, bør du altså heller satse på den _skikkelig_ ferske varianten.

Men noen mennesker lukter rett og slett mer etter hvitløksinntak enn andre.

Et gammelt kjerringråd mot hvitløksånde er å spise persille, men det hjelper jo ikke mot det som utsondres gjennom huden - eller?

Skrevet

Ta de når du legger deg da, så er kanskje lukta borte når du skal på jobb..

Kanskje det er bedre å ta de om kvelden. Jeg tar de alltid til frokost. Men først tar jeg en pause...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...