amber sun Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Handla på tirsdag, og kjøpte smågodtpose som liksom skulle være til helgen... Ja særlig. Som om jeg trodde jeg kunne lure meg til å tro at jeg greide å vente. Hah! Neste gang skal jeg ikke kjøpe det så tidlig, for jeg blir så godtesjuk når det ligger der...og jeg er ikke akkurat kjent for å være tålmodig. Men da må dere ikke komme med sånne sjokoladetråder som det har vært her e siste dagene! *gumler smågodt* 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Du, hei hei!! Nå har jeg kjøpt potetgull til i morgen, for i dag har vi nemlig handlet så mye at det skal holde frem til mandag! Vi pleier egentlig å handle en-to ganger om dagen... Så kommer du her og prater om smågodt, jeg som egentlig hadde glemt potetgullposen. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Du, hei hei!! Nå har jeg kjøpt potetgull til i morgen, for i dag har vi nemlig handlet så mye at det skal holde frem til mandag! Vi pleier egentlig å handle en-to ganger om dagen... Så kommer du her og prater om smågodt, jeg som egentlig hadde glemt potetgullposen. Åsemor, da. Handler dere to-tre ganger om dagen? Ja, da er det ikke rart om summen av det som detter i kørja blir stor. ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Du, hei hei!! Nå har jeg kjøpt potetgull til i morgen, for i dag har vi nemlig handlet så mye at det skal holde frem til mandag! Vi pleier egentlig å handle en-to ganger om dagen... Så kommer du her og prater om smågodt, jeg som egentlig hadde glemt potetgullposen. To-tre ganger om dagen? haha det høres travelt ut Jeg pleier å handle en gang i uka, men noen ganger blir det en gang til. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hva svarte jeg deg i Stratos-tråden, amber? Jo: *vifter med pekefingeren og har rynke i panna*: Nei, nei. Godteri og brus _bare_ i helgene! Gulrot og pære på hverdagene. ;o) (Nyt det du - fordi du fortjener det!) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Åsemor, da. Handler dere to-tre ganger om dagen? Ja, da er det ikke rart om summen av det som detter i kørja blir stor. ;o) en-to og to-tre er da ikke det samme. Ja, det er nå sånn det blir da, når vi er ute og triller tur detter vi alltid innom en butikk, og så drar jeg og gubbingsen på butikken senere på kvelden og. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 To-tre ganger om dagen? haha det høres travelt ut Jeg pleier å handle en gang i uka, men noen ganger blir det en gang til. Jeg syns da vitterlig jeg har skrevet en-to, men så misforstår alle og tror det står to-tre? Eller er det forskjell hos meg og hos deg? Se forøvrig forklaring under til hvorfor det blir sånn. MEN, nå skal det bli forandring i sysakene. Vi har nå skrevet liste over 7 middager vi skal ha neste uke, så på mandag skal vi handle alt vi trenger til det, pluss brød til å ha i frysern og melk hvis holdbarheten er lang nok. Et par pålegg holder også til oss. Så skal det bli slutt på all denne evinnelige handlingen, for det er klart det blir dyrt. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Hva svarte jeg deg i Stratos-tråden, amber? Jo: *vifter med pekefingeren og har rynke i panna*: Nei, nei. Godteri og brus _bare_ i helgene! Gulrot og pære på hverdagene. ;o) (Nyt det du - fordi du fortjener det!) hehe jeg var akkurat i den tråden og svarte tilbake. Jeg går for nytelse og balanse :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 en-to og to-tre er da ikke det samme. Ja, det er nå sånn det blir da, når vi er ute og triller tur detter vi alltid innom en butikk, og så drar jeg og gubbingsen på butikken senere på kvelden og. OK. Feil-lesing. Sorry. Men en til to ganger per dag er jo ofte det også. Jeg trodde faktisk du mente i uka. Men kos deg på trilletur med sving innom butikken. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Jeg syns da vitterlig jeg har skrevet en-to, men så misforstår alle og tror det står to-tre? Eller er det forskjell hos meg og hos deg? Se forøvrig forklaring under til hvorfor det blir sånn. MEN, nå skal det bli forandring i sysakene. Vi har nå skrevet liste over 7 middager vi skal ha neste uke, så på mandag skal vi handle alt vi trenger til det, pluss brød til å ha i frysern og melk hvis holdbarheten er lang nok. Et par pålegg holder også til oss. Så skal det bli slutt på all denne evinnelige handlingen, for det er klart det blir dyrt. Åja, så det nå. Sorry, Åsemor. Jeg blingsa på antallet handleturer pr. dag. Sikkert fordi jeg har spist for mange godter... 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 OK. Feil-lesing. Sorry. Men en til to ganger per dag er jo ofte det også. Jeg trodde faktisk du mente i uka. Men kos deg på trilletur med sving innom butikken. Ja, det er altfor ofte, og fører til altfor mange sjokolader. *sukk* 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Åja, så det nå. Sorry, Åsemor. Jeg blingsa på antallet handleturer pr. dag. Sikkert fordi jeg har spist for mange godter... Mente ikke å kjefte altså, syns bare det var litt rart. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det må være lov å kose seg litt før helgen også.... Særlig når man skal se film! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Det må være lov å kose seg litt før helgen også.... Særlig når man skal se film! Ja, det har du rett i hare! :-D 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Dersom jeg hadde kjøpt en pose smågodt på tirsdag, så hadde vært veldig imponert over meg selv om det fortsatt var mer igjen på torsdagen 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Dersom jeg hadde kjøpt en pose smågodt på tirsdag, så hadde vært veldig imponert over meg selv om det fortsatt var mer igjen på torsdagen Takk - da var det med andre ord ikke så ille at jeg spiste av den på torsdag likevel, da. :-D 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Takk - da var det med andre ord ikke så ille at jeg spiste av den på torsdag likevel, da. :-D Nei, erru gal, jeg synes du har klart deg flott. Jeg var på butikken her om dagen...hum...eh...det var jo faktisk i går...eller var det i forigårs? Snopet er iallfall borte forlengst! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.