tom85 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei Jeg er en gutt på 20 år og som har gått ned over 55 kg i løpet av de siste fire årene, ved å forandre på kosthold og å trene. Men så har jeg tatt plastikkirurg av buken og bryst partiet. Jeg måtte ta en rettelses operasjon av buken og brystene pga at kirurgen tok for lite hud på de stedene, og at noen steder grodde huden anderledes, slik at det ikke ble symmetri ved brystene og buken? Er det vanlig at det skjer?... Etter begge operasjonene hadde jeg også post-operative blødninger i buken og brystene etter operasjonene. Er det vanlig å få det? Spesielt for de med ekstrem løs hud som min kirurg har kalt det? Hva er det som skjer når man får blødning? Burde jeg bytte plastikkirurg siden jeg også på neste operasjon på privat sykehus blir å fjerne vekk hud fra innsidene av lårene? Hilsen en tynnere student 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199523-bytte-plastikkirurg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.