Gjest Hva er dette?? Noen som vet? Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 har kløe i skjeden. Hva er det for noe.. Det klør og svir litt... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Krystallkulen min sier at du burde dra til legen.. Kan være urinveisinfeksjon, sopp etc. 0 Siter
Gjest Noen som har peiling??? Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Krystallkulen min sier at du burde dra til legen.. Kan være urinveisinfeksjon, sopp etc. går det ikke over selv?? Er det virkelig nødvendig med lege?? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Kan være en soppinfeksjon. Du kan prøve en canesten kur, fåes reseptfritt på apoteket. http://www.lommelegen.no/art/art853.asp 0 Siter
Speak Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 går det ikke over selv?? Er det virkelig nødvendig med lege?? Slike ting går i hvertfall mye fortere over om du får legehjelp eller gjør noe annet aktivt. Og det kan høres ut som sopp, og da fikser du det jo selv med å bruke reseptfrie Canesten. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 går det ikke over selv?? Er det virkelig nødvendig med lege?? Hvordan skal vi vite det? Urinveisinfeksjon går sjeldent over av seg selv. Er det sopp, så hjelper antageligvis Canesten. Men du burde dra til legen, kan være andre ting. 0 Siter
Babette Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Slike ting går i hvertfall mye fortere over om du får legehjelp eller gjør noe annet aktivt. Og det kan høres ut som sopp, og da fikser du det jo selv med å bruke reseptfrie Canesten. Første gang jeg hørte om Canesten, oppfattet jeg det som en "kanne sten". En kanne kaffe og en kanne sten. Jaja. En digresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.