Gå til innhold

Atkins Advantage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alt sjokoladepratet her i dag ble jeg godtesyk, er på slanking, så jeg hadde en Atkins Advantage liggende i tilfelle en nødsituasjon.

DEN SMAKTE DRITT!!! Til og med for meg som ikke har smakt godis på mange uker. Den var ikke god i det hele tatt, så nå får jeg heller klare meg uten, går løs på brunosten av og til hvis det blir for ille :o)

Neste gang jeg blir fristet skal jeg skeie ut skikkelig med en stor fruktnøtt!

Skrevet

Ta deg en løpetur hver gang du skeier ut. Det burde holde lenge, og hvis du skeier ut ofte kan du fort ende opp med jævla god kondis. :)

Skrevet

Jeg prøvde en nutrilettbar en gang. Yak. Det kan se ut som sjokolade, men det smaker dritt.

Skrevet

Ta deg en løpetur hver gang du skeier ut. Det burde holde lenge, og hvis du skeier ut ofte kan du fort ende opp med jævla god kondis. :)

Jeg har trent hver eneste dag i to uker, utenom på tirsdag, da rakk jeg det rett og slett ikke, og da følte jeg meg helt elendig om kvelden, tror jeg er i ferd med å bli treningsnarkoman!

Skrevet

Jeg prøvde en nutrilettbar en gang. Yak. Det kan se ut som sjokolade, men det smaker dritt.

Det har jeg og prøvd en gang, og det smakte omtrent det samme..

Skrevet

Jeg har trent hver eneste dag i to uker, utenom på tirsdag, da rakk jeg det rett og slett ikke, og da følte jeg meg helt elendig om kvelden, tror jeg er i ferd med å bli treningsnarkoman!

Jeg har trent det jeg skal jeg også. 4 dager forrige uke, 4 dager denne uka.

Tar en økt ekstraøkt i morgen dersom jeg føler for det og våkner til et fornuftig tidspunkt.

Merker raskt framgang. Det er i hvert fall sikkert. :)

Skrevet

Jeg har trent det jeg skal jeg også. 4 dager forrige uke, 4 dager denne uka.

Tar en økt ekstraøkt i morgen dersom jeg føler for det og våkner til et fornuftig tidspunkt.

Merker raskt framgang. Det er i hvert fall sikkert. :)

Ja det er deilig å ha kommet i gang, å trene hver dag er kanskje å overdrive, men jeg får så mye energi når jeg trener, og så er det så deilig å se fremgangen, merker stor forskjell i dag og for 14 dager siden.

Skrevet

Ja det er deilig å ha kommet i gang, å trene hver dag er kanskje å overdrive, men jeg får så mye energi når jeg trener, og så er det så deilig å se fremgangen, merker stor forskjell i dag og for 14 dager siden.

Hvis man orker er det bare å kline til å trene hver dag, så lenge det varieres. Styrke ville jeg dog ikke trent hver dag, men jeg antar du driver med litt annet også.

Skrevet

Hvis man orker er det bare å kline til å trene hver dag, så lenge det varieres. Styrke ville jeg dog ikke trent hver dag, men jeg antar du driver med litt annet også.

Ja det blir ikke styrke hver dag, har ikke tenkt å bli noen bodybuilder, driver i grunnen mest med kondisjonstrening, spinning og jogging. Deilig å kjenne kiloene renne av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...