Gå til innhold

Hurra for Stoltenberg & co

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• mil1365380270

9

• Prozak

6

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tipper de i Tromsø synes det er unødvendig å bruke 30 millioner på 100 m strand også, men det kanskje uviktig? ;-)

Gjest StHalvard
Skrevet

En bekreftelse på at misunnelsen er sterkere enn seksualdriften.

Skrevet

Tipper de i Tromsø synes det er unødvendig å bruke 30 millioner på 100 m strand også, men det kanskje uviktig? ;-)

Tipper folk i Nord-Norge synes det er unødvendig å bruke penger på å bygge tunneller på Vestlandet også! ;-)

Men sånn er det nå engang, at man bruker penger på ting som kommer en mer begrenset allmenhet til gode.

Det hadde jammen ikke blitt gjort stort hvis man måtte nøye seg med minste felles multiplum!;-)

Skrevet

Jeg syns også det er bra. Ser at noen syns det er en uviktig sak med 100 m strandlinje, men saken er jo at det stadig blir mindre og mindre strandlinje for folk flest. Det har ingenting med misunnelse å gjøre, men med allemannsretten.

Her hvor jeg bor blir det mindre og mindre strandlinje for folk flest. Frp/høyre kommune :o(

Skrevet

Nei, jeg får ikke brukt den stranda heller, bor altfor langt unna.

Men det jeg jubler for er at SLIKE VANLIGE SOM MEG får TILGANG TIL å bruke den fritt om vi ønsker det.

Her er det prinsippet som gjelder menneske!

Skrevet

Tipper folk i Nord-Norge synes det er unødvendig å bruke penger på å bygge tunneller på Vestlandet også! ;-)

Men sånn er det nå engang, at man bruker penger på ting som kommer en mer begrenset allmenhet til gode.

Det hadde jammen ikke blitt gjort stort hvis man måtte nøye seg med minste felles multiplum!;-)

100 m badestrand for de som bor på Bygdøy og i nærheten er luksus, kan på ingen måte sammenlignes med en tunnell.

Og Bakke har prøvd å bli kvitt/tjene penger på denne eiendommen siden 2001. D.v.s, det var da planene ble kjent for offentligheten. Nå er han så klart kjempeglad, disse eiendommene er ikke lette å bli kvitt til en sånn pris. Men så kom heldigvis de rødgrønne og reddet ham.

Og de reddet ikke bare Bakke, tenker naboene ikke akkurat er misfornøyde. Nå har Stoltenberg & Co statuert at eiendomsprisene er riktige, en pris vanlige folk ikke kan drømme om å kjøpe seg hus for.

Eiendommene deres vil nå kunne gå for det samme. De har også fått mer strand i gave som salgsargument, de hadde jo ikke tilgang til Bakke sin.

Innskriver tror de misliker salget, jeg tror de gnir seg i hendene, akkurat som Bakke ;-)

Har som kjent ikke noe imot at folk tjener penger, men jeg håper ikke trekløveret er like naive i alle saker der de skal bruke penger for oss.

Skrevet

100 m badestrand for de som bor på Bygdøy og i nærheten er luksus, kan på ingen måte sammenlignes med en tunnell.

Og Bakke har prøvd å bli kvitt/tjene penger på denne eiendommen siden 2001. D.v.s, det var da planene ble kjent for offentligheten. Nå er han så klart kjempeglad, disse eiendommene er ikke lette å bli kvitt til en sånn pris. Men så kom heldigvis de rødgrønne og reddet ham.

Og de reddet ikke bare Bakke, tenker naboene ikke akkurat er misfornøyde. Nå har Stoltenberg & Co statuert at eiendomsprisene er riktige, en pris vanlige folk ikke kan drømme om å kjøpe seg hus for.

Eiendommene deres vil nå kunne gå for det samme. De har også fått mer strand i gave som salgsargument, de hadde jo ikke tilgang til Bakke sin.

Innskriver tror de misliker salget, jeg tror de gnir seg i hendene, akkurat som Bakke ;-)

Har som kjent ikke noe imot at folk tjener penger, men jeg håper ikke trekløveret er like naive i alle saker der de skal bruke penger for oss.

*kremt* 30 mill er for lite for naboene.....en mye mindre eiendom her i Moss er verdt 32 mill - - så de blir vel egentlig sure på at eiendommen dro nedprisene.

Skrevet

*kremt* 30 mill er for lite for naboene.....en mye mindre eiendom her i Moss er verdt 32 mill - - så de blir vel egentlig sure på at eiendommen dro nedprisene.

Du må ikke bare se på antall millioner en eller annen eiendom har gått for. Du må se på hvor mye han ville ha (37), og på hvor mye tilsvarende eiendommer har gått under takst i det samme området :-)

Skrevet

Ja, det var jo en viktig sak for Norge! - - not.

..og vi vet jo alle hvilken side du står på flisa...

Rart igrunn, for jeg synes ikke du er typen til å helle mot den andre siden. Før jeg visste sannheten så trodde jeg du var en typisk sosialist(ja, jeg har da lest litt her) ;)

Men så feil kan man altså ta ;)

Gjest Fast doler
Skrevet

"tenker naboene ikke akkurat er misfornøyde"

Nei ,jeg er kjempefornøyd;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Denne eiendommen gikk for mye mer for noe år siden, men dette er da bare positivt for alle Osloborgere.

Skrevet

Umiddelbart høres dette ut som en god ide. Allemannsretten i Norge er fine greier, og Oslo-borgerne trenger de badeplassene som er å få.

Om prisen er passe, aner jeg ikke.

Skrevet

..og vi vet jo alle hvilken side du står på flisa...

Rart igrunn, for jeg synes ikke du er typen til å helle mot den andre siden. Før jeg visste sannheten så trodde jeg du var en typisk sosialist(ja, jeg har da lest litt her) ;)

Men så feil kan man altså ta ;)

Jeg står i sentrum og er sosialliberaler :)

Gjest finnmarkingen
Skrevet

Selv en innbarka finnmarking støtter dette! For galt at rikfolk skal kjøpe seg goder og stenge allmennheten ute.

Gjest finnmarkingen
Skrevet

Tipper folk sørpå tror at folk nordpå bare ser sin egen navle!

Skrevet

Jeg står i sentrum og er sosialliberaler :)

Ingen knallblåe flekker å skimte hist og pist?

forhåpentligvis ikke :)

Sosilliberal*smatter på ordet*

Betyr det liberal til oss sosialister?hehe.

Jeg kunne forresten kansje stemt Venstre, så lenge de ikke samarbeidet med Høyre og Frp. Men så lenge de gjør det,never!

Gjest papirtiger
Skrevet

Selv en innbarka finnmarking støtter dette! For galt at rikfolk skal kjøpe seg goder og stenge allmennheten ute.

Skriver under på denne.

Hvis man bare skulle bry seg om saker som angikk en direkte, da ville det vært mange lokalpartier da :)

Skrevet

Ingen knallblåe flekker å skimte hist og pist?

forhåpentligvis ikke :)

Sosilliberal*smatter på ordet*

Betyr det liberal til oss sosialister?hehe.

Jeg kunne forresten kansje stemt Venstre, så lenge de ikke samarbeidet med Høyre og Frp. Men så lenge de gjør det,never!

ja- vi er liberale overfor alle mennesker som ikke plager andre ;) - men fordi vi er sosialliberalere så skal vi også bruke samfunnssamvittigheten vår til å hjelpe de som ikke kan hjelpe seg selv. De som klarer seg selv trenger ikke hjelp.

Jeg bruker å si det sånn:

Vi bryr oss OM og ikke så mye MED :)

Venstre er også et miljøparti - men vi er moderne og ikke bakstreverske -vi er for forskning og for nye metoder. Vi sier ja til utvikling så lenge miljøhensyn er ivaretatt .)

Vi er det "snilleste", klokeste partiet - for folk med sunn fornuft.

Vi er ingen "interesseorganisasjon" - vi "tilhører ingen" - vi er der for deg og meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...