sofelus Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Fikk svar sist men skjonner fremdeles ikke. Jeg satt pa 8 kg kule pa hver vekt og begge viste 8 kg. Sa hvem vekt er riktig da? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Batteriene mulig trenges skiftes ut på den ene? 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar sofelus skrev (2 timer siden): Fikk svar sist men skjonner fremdeles ikke. Jeg satt pa 8 kg kule pa hver vekt og begge viste 8 kg. Sa hvem vekt er riktig da? Hvis den ene viser 70 og den andre 74, kan du regne 72 som mest sannsynlig. Gjennomsnittlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar sofelus skrev (2 timer siden): Fikk svar sist men skjonner fremdeles ikke. Jeg satt pa 8 kg kule pa hver vekt og begge viste 8 kg. Sa hvem vekt er riktig da? Du må nok veie noe som er tyngre for å vite hvem av dem som viser rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.