leda Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Da jeg skulle i bryllup, fikk jeg støpt på lange negler hos neglakademiet. Nå har den første brukket - etter fem uker - og jeg er egentlig lei av klørne. Er det noen som vet hvordan man fjerner dem selv? Lar de seg løse opp med acetonholdig neglelakk? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Sitt med dem dyppa i aceto, da løser de seg opp av seg sjøl. Bruk en neglbørste til å skrubbe med. Men det tar tid. Og kan være jæ*** vondt hvis du har sår o.l. på fingertuppene. 0 Siter
leda Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Sitt med dem dyppa i aceto, da løser de seg opp av seg sjøl. Bruk en neglbørste til å skrubbe med. Men det tar tid. Og kan være jæ*** vondt hvis du har sår o.l. på fingertuppene. Takk - Heldigvis har jeg ingen sår på fingertuppene akkurat nå :-) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Du kan file dem av, men det tar jo litt tid, da.. Og så må man passe på å ikke file for mye, for det gjør vondt! 0 Siter
Nussi Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Takk - Heldigvis har jeg ingen sår på fingertuppene akkurat nå :-) Bruk aceton, det løser opp løsneglene:)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.