rikke f Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Trenger noen tips! kjøpte meg ny dongeribukse,mørkeblå. Til min STORE fortvilelse har den farget av på de nye støvlettene mine,som er beige,semsket skinn.De er blitt blå!! Hvordan i huleste skal jeg få blåfargen av støvlettene vekk?? 0 Siter
Gjest Rådlaus Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Uuups, det var et kinkig problem. Jeg har unger som har hatt dongeribukser som farga av på tøysko og joggesko, da var det bare å vaske hele greia, men det går jo ikke med skinn(å atpåtil semsket da!). Du skulle nok ha vaska den buksa et par-tre ganger før bruk! 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Denne buksetypen skal vaskes før bruk. 0 Siter
villee Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det fins shampoo til semsket skinn og nubuck skinn i skobutikker. Spør dem så får du sikkert vasket av det verste Men sånn ps! Alle mørke jeans smitter veldig mye av. Det slutter de ikke med før etter noen vask. Så ikke sitt i lyse sofaer, bruk lyse klær, sko og belter osv. Men det vet du nok nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.