Gå til innhold

Låse opp Telenor-telefon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en mobiltelefon i gave. Men, jeg kan ikke bruke den...! Jeg har nemlig Netcom-abonnement og telefonen er låst på Telenor. Er det noen måte jeg kan få "låst opp" telefonen på?? Veldig takksom for tips! ;o)

Skrevet

En telenor-telefon? Hvilken modell? Telenor GA465? :-)

Seriøst. Søk på nettet - "kit" for å fjerne operatørlås selges flere steder - sjekk f.eks på QXL.

"............................................"

Skrevet

Hvis hun har nokia, så - eller en bestemt siemens telefon. For SE telefoner må man ha hardware i tillegg.

"........................................."

Skrevet

Hvis hun har nokia, så - eller en bestemt siemens telefon. For SE telefoner må man ha hardware i tillegg.

"........................................."

Det var da som bare.....

Skrevet

Det var da som bare.....

Jepp - det er nokia som er opplås-vennlig :-)

"..........................................."

Skrevet

Jepp - det er nokia som er opplås-vennlig :-)

"..........................................."

Jeg prøvde . . for nå har jeg NetCom med kontantkort - -men så ombestemte jeg meg da jeg måtte betale :-) hehe

jeg har jo bare en 3510i også så. nei 2 har jeg - like :) men på den ene har jeg rosa gjennomsiktige taster - og det er sabla stygt til en blå og ornsje telefon.

Jeg ønsker meg denne:

http://www.mport.ru/news_foto/180220053687/1108744664e720.jpg

men det er for dyrt.

Skrevet

Jeg prøvde . . for nå har jeg NetCom med kontantkort - -men så ombestemte jeg meg da jeg måtte betale :-) hehe

jeg har jo bare en 3510i også så. nei 2 har jeg - like :) men på den ene har jeg rosa gjennomsiktige taster - og det er sabla stygt til en blå og ornsje telefon.

Jeg ønsker meg denne:

http://www.mport.ru/news_foto/180220053687/1108744664e720.jpg

men det er for dyrt.

Snerten sak, det der.

"...................................."

Gjest har prøvd selv
Skrevet

Hvis telefonen du fikk har telenor abbonnement kan du få dem til å låse den opp gratis selv om bindingstida ikke er over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...