hare1365380455 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 http://www.fidius.org/quiz/pirate/ 0 Siter
flisa Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Dread Pirate Kidd Like the famous Dread Pirate Roberts, you have a keen head for how to make a profit. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! 0 Siter
Aryane Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Captain Charity Rackham Even though there's no legal rank on a pirate ship, everyone recognizes you're the one in charge. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr! 0 Siter
Velouria Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Iron Anne Vane A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. You tend to blend into the background occaisionally, but that's okay, because it's much easier to sneak up on people and disembowel them that way. Arr! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 captain Anne Flint hvem hun nå måtte være... 0 Siter
kulisse Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Captain Sam Rackham :-) Even though there's no legal rank on a pirate ship, everyone recognizes you're the one in charge. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Black Morgan Rackham Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr! Dette ble altså mitt navn...men så jeg ikke en til med det navnet her i sta da....hmmmmm... 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Calico Ethel Cash Often indecisive, you can't even choose a favorite color. You're apt to follow wherever the wind blows you, just like Calico Jack Rackham, your namesake. You're musical, and you've got a certain style if not flair. You'll do just fine. Arr! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Bloody Prudentilla Rackham.. Jeg tror jeg velger å kalle meg Bloody P. Rackham, for Prudentilla var ikke spesielt pent 0 Siter
nilia Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Iron Anne Rackham isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Iron Anne Cash A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. You're musical, and you've got a certain style if not flair. You'll do just fine. Arr! 0 Siter
fresja Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Your pirate name is: Iron Mary Kidd A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! 0 Siter
serendipity Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Bloody Prudentilla Rackham.. Jeg tror jeg velger å kalle meg Bloody P. Rackham, for Prudentilla var ikke spesielt pent Jeg ble "Dirty Prudentilla osv.. ) 0 Siter
monass Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Even though there's no legal rank on a pirate ship, everyone recognizes you're the one in charge. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! Captain Anne Kidd (eller noe lignende) 0 Siter
Gjest deMona Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Mad Anne Kidd Every pirate is a little bit crazy. You, though, are more than just a little bit. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Black Anne Rackham! Tøft! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.