amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Du tror ikke lurulf stilte et seriøst spørsmål? Hva i alle dager er det dere driver med nå da... Nei, dette er ikke et seriøst spørsmål, annegunn. hehehe det vet jeg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Spør legen om Sterk hostesirup neste gang. Den inneholder både Etylmorfirn slik som Cosylan og i tillegg Kodein som er et annet opiumspreparat. Dobbel effekt altså.. Dessuten smaker den vesentlig bedre. Begynner allerede å glede meg til neste forkjølelse! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Begynner allerede å glede meg til neste forkjølelse! *LOL* 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 OT: I dag kjøpte jeg jakke. Husker ikke merket, men det ble en sånn sort jakke-frakk-sak. Rekker meg ned til midt på låret (eller kanskje litt lenger ned), og den sitter fast og fint på meg. Kostet 1700 kroner, men jeg var innom butikker som hadde nesten identiske til flerfoldige tusen kroner. Det verste jeg så var en shoppe på Aker Brugge hvor den typen kostet 9000 kroner! Grattis med fin jakke. c",) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Lurulf, tråden blir jo bare lengre og lengre. Med seriøse råd og greier... Jeg tror vi bare finner en annen tråd som er noen dager gammel, som ikke ble lang, og fortsetter fra den. Kanskje gjøre den opprinnelige overskriften kjedelig, eller bare et "Re:.." Hva syns du om det? 0 Siter
Velouria Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 OT: I dag kjøpte jeg jakke. Husker ikke merket, men det ble en sånn sort jakke-frakk-sak. Rekker meg ned til midt på låret (eller kanskje litt lenger ned), og den sitter fast og fint på meg. Kostet 1700 kroner, men jeg var innom butikker som hadde nesten identiske til flerfoldige tusen kroner. Det verste jeg så var en shoppe på Aker Brugge hvor den typen kostet 9000 kroner! Det høres unektlig smekkert ut, nå blir det enda lettere å dra damer. Om det er noe mål da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det høres unektlig smekkert ut, nå blir det enda lettere å dra damer. Om det er noe mål da? Det er naturligvis ikke noe mål. 0 Siter
Velouria Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det er naturligvis ikke noe mål. Nei, det kan jo fort bli for mye av det gode. *S* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Grattis med fin jakke. c",) Thanks! Ikke dårlig av en fyr med nesten like voldsom shoppefobi som hårfobi å vandre rundt i Oslo i timesvis på jakkejakt, og det på en dag hvor jeg ikke har sovet siden i går. 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Thanks! Ikke dårlig av en fyr med nesten like voldsom shoppefobi som hårfobi å vandre rundt i Oslo i timesvis på jakkejakt, og det på en dag hvor jeg ikke har sovet siden i går. Å skrekk og mare! Håper du gikk alene. Dersom ikke, så må du videreformidle den aller aller dypeste medfølelse til den eventuelle ledsageren. Var det verdt det? 0 Siter
annegunn Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Lurulf, tråden blir jo bare lengre og lengre. Med seriøse råd og greier... Jeg tror vi bare finner en annen tråd som er noen dager gammel, som ikke ble lang, og fortsetter fra den. Kanskje gjøre den opprinnelige overskriften kjedelig, eller bare et "Re:.." Hva syns du om det? Men innleggene dukker opp på 100 nyeste, så man kan ferske dere allikevel? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Lurulf, tråden blir jo bare lengre og lengre. Med seriøse råd og greier... Jeg tror vi bare finner en annen tråd som er noen dager gammel, som ikke ble lang, og fortsetter fra den. Kanskje gjøre den opprinnelige overskriften kjedelig, eller bare et "Re:.." Hva syns du om det? Etter denne avsløringen din har vi vel ikke noe valg... Men godt å få så mange gode råd, da! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Du tror ikke lurulf stilte et seriøst spørsmål? Hva i alle dager er det dere driver med nå da... Når ble jeg seriøs med amber i nærheten? Men jeg har spist middag og ikke kunnet sett alle svarene før nå... 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Etter denne avsløringen din har vi vel ikke noe valg... Men godt å få så mange gode råd, da! *spille dum* Hva mener dere, sa dere? 0 Siter
annegunn Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Når ble jeg seriøs med amber i nærheten? Men jeg har spist middag og ikke kunnet sett alle svarene før nå... RL er noe dritt, hva? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Den eneste hostesaften som funker (i hvert fall for meg) er den som heter Cosylan (eller noe sånt), og som fåes på resept. Men den smaker helvete på jord, så hvis du er ute etter noe med bedre smak vil jeg heller anbefale deg en liten tynn en. Det skal jeg huske på neste gang jeg blir forkjølet... Takker og bukker! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Men innleggene dukker opp på 100 nyeste, så man kan ferske dere allikevel? Det er enkelte som er flinkere til å stupe rett inn i andres badstuer enn de fleste da... 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 *spille dum* Hva mener dere, sa dere? Husj, vekk fra badstuetråden vår, cecily. :-D 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 RL er noe dritt, hva? Uff ja, man blir halt ut av dol om man vil eller ikke 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Men innleggene dukker opp på 100 nyeste, så man kan ferske dere allikevel? Hold deg bare unna badstuetrådene våre du, så. hehe ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.