Gå til innhold

Hostesaft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tror jeg forslaget hans om en liten tynn en passer bedre... Evt en stiv en.

Nå må du ikke bli vulgær.

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• amber sun

13

• cecily

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis man er i et forhold er det nok best å sette seg på en pub og be dama gjøre jobben, gi henne Visa-kortet og... eller, det er sikkert ingen god idè å gi dama Visa-kortet...

Visakort er en god idé! Men da kun når en er på shoppingrunde til seg selv. Langt mer interessant.

Skrevet

Pft...

Siden jeg er en ulv så kan jeg blåse og pruste kraftigere enn deg, så!

Skrevet

Stemmer det. Problemet var at før smakte den altfor godt, slik at det fristet både barn og narkomane å hølje den ned..og det er jo ikke særlig heldig for de førstnevnte når den inneheolder et morfinderivat.

Så gjorde de noe med den gode smaken og lyktes desverre.

Så den hostesaften kan med fordel tas i en badstu for å få opp stemningen?

Annonse

Skrevet

Siden jeg er en ulv så kan jeg blåse og pruste kraftigere enn deg, så!

Å som jeg skjelver i buksene.

Bare pass deg du, ellers så gir jeg deg buksevann!

*peke nese*

Skrevet

Det får ikke jeg. Har nettopp vært forkjølet og hostet fælt, og Cosylan sørget for mange hostefrie timer.

Men den smaker så til de grader jævlig at en kan lure på om det er verdt det. :)

Cosylan er da helt grei, du skal svelge den skjønner du vel, ikke ha den i et drammeglass og nippe til den :o)

Skrevet

Å som jeg skjelver i buksene.

Bare pass deg du, ellers så gir jeg deg buksevann!

*peke nese*

Buksevann?

Skrevet

*bokse ned både amber og teitulf*

Jeg ANER ikke hva dere snakker om!

Guri, så dumme dere er,ass.

Du trenger ikke skjønne det, det eneste vi vil er at det ikke blir trengsel i badstua. hehe

Skrevet

Buksevann?

Det er noe riktig fælt noe.

1. Man velger seg ut et passende offer.

2. Man tar tak i bukselinningen og drar ut.

3. Man heller passende mengde vann ned i bukserumpa på vedkommende.

God fornøyelse!

Skrevet

Sitter og ser på 100 nyeste og det dukker mer og mer hostesaft opp. Jøss av meg tenker jeg, utrolig så mange forskjellige hostesafter det finnes!

Og så er det bare et eller toppen to innlegg som inneholder noen råd om hostesaft.

Skjerp dere altså! :o)

Annonse

Skrevet

Oj, da!

Er det passende ord fra en som er gravid?

Tok du ikke dobbelbetydningen? Det gjorde visse andre...

Skrevet

Du trenger ikke skjønne det, det eneste vi vil er at det ikke blir trengsel i badstua. hehe

Det blir det heller ikke.

Skrevet

Den eneste reseptfrie hostesaften jeg har prøvd er noskapin. Den er hostestillende.

Men den tilfredstiller overhodet ikke kravet om å smake godt - men finnes som tabletter også.

Enig med deg. Noskapin er den eneste reseptfri som virker, men noe mer bittert og grusomt skal du lete lenge etter.

Den skal det noe til å få i unger.

Skrevet

Sitter og ser på 100 nyeste og det dukker mer og mer hostesaft opp. Jøss av meg tenker jeg, utrolig så mange forskjellige hostesafter det finnes!

Og så er det bare et eller toppen to innlegg som inneholder noen råd om hostesaft.

Men det er jo freddan, fei!

;-D

Skrevet

hehe vi så jo at vi var få som likte badstu ;)

:-D

Skrevet

Men vi har det veldig moro!

Jeg har fått tips om hostesaft som inneholder morfin, så da slår stemningen i taket!

Skrevet

Det var grei Cecily, det. Da skal jeg slutte å blåse på deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...