annegunn Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det var nettopp det jeg gjorde... Hvordan er du blitt gravid, kanskje... Neppe i en badstu, ihvertfall. Denne tråden har blitt en smule lengre mens jeg har vært borte... 0 Siter
Gyda Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 oij! det derre der kan det hende han tapte mye penger på,eller var han i ferd med å gå konk sånn at det var ekstremt viktig for ham å få de til å handle der? Du kan så spørre. Seansen var utrolig fornøyelig i alle fall! ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Visakort? I dag var jeg ute for en utrolig selsom opplevelse. Jeg stakk på impuls innom en skinnforretning litt i utkanten av Løkka og fant ut at det var halv pris på nesten alle jakker. Jeg bestemte meg for å overraske mannen min, og plukka ut en til ham. Ekspeditøren (en av våre nye, kjekke landsmenn) kom og hengte på meg en også, men jeg sa at jeg skulle vente til mandag før jeg bestemte for den. Så langt OK. Så kommer den fantastiske historien: Han hadde ikke kortautomat, og kunne bare ta kontanter. Jeg sa at jeg ikke hadde kontanter og at det ikke ble noen handel. Det var langt til minibank akkurat der vi var og jeg hadde dårlig tid. Da tilbød han meg å kjøre meg ned på Grønland for å ta ut penger i en minibank der. Jeg tenkte litt, fikk ett av mine "gi faen-øyeblikk" og sa at det var greit. Han stengte sjappa, kjørte fram bilen og vi dura av gårde til DnB NOR på Grønland. Der fikk jeg tatt ut penger, og i bilen på vei tilbake spurte jeg om jeg fikk ytterligere avslag om jeg kjøpte begge jakkene nå. "Jeg slår av 100 kroner til", sa han. "100 kroner per jakke, da?" svarte jeg. Han tenkte seg litt om før han sa det var OK. *s* Så slik var min jakkehandel i dag, SDD. Dette kommer jeg til å le lenge av! Det er det jeg kaller overlegen service! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 50 ml skal bil! *langer over* Si fra med en gang om du får problemer med å treffe tastene. Takk skal du ha! Det schwinger litt alt... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Neppe i en badstu, ihvertfall. Denne tråden har blitt en smule lengre mens jeg har vært borte... Ja, her går det unna i svingene! Nå har jeg akkurat fått 50 ml hostesaft med morfil av Gyda, så nå er det full fart! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ja, her går det unna i svingene! Nå har jeg akkurat fått 50 ml hostesaft med morfil av Gyda, så nå er det full fart! MORFIN, skulle det være, ja. Så det virker alt... 0 Siter
Gyda Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ja, her går det unna i svingene! Nå har jeg akkurat fått 50 ml hostesaft med morfil av Gyda, så nå er det full fart! Hva skrev jeg, lurulf? Du skulle melde fra når det ble vanskelig å finne tastene. Forfallet ditt har begynt. Morfil er ukjent for meg. ;o) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hva skrev jeg, lurulf? Du skulle melde fra når det ble vanskelig å finne tastene. Forfallet ditt har begynt. Morfil er ukjent for meg. ;o) Den der virket rasende raskt, gitt! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ja, her går det unna i svingene! Nå har jeg akkurat fått 50 ml hostesaft med morfil av Gyda, så nå er det full fart! Jeg vil også ha! Sitter her med hvitvin nå da, men hostesaft med morfin er sikkert bra det også. Selv om det ikke er gele, da. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg vil også ha! Sitter her med hvitvin nå da, men hostesaft med morfin er sikkert bra det også. Selv om det ikke er gele, da. Kommer du med geleen, så kan jeg helle oppi resten av morfinen! Den virker så godt at det er nok for to! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Kommer du med geleen, så kan jeg helle oppi resten av morfinen! Den virker så godt at det er nok for to! Jeg tror ikke en tøddel på at du har drukket av den morfinen. Du hadde sloknet forlengst. Det er det som er så flott med den hostesaften, man blir så trøtt, så trøtt og så hemmes hosterefleksen. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg tror ikke en tøddel på at du har drukket av den morfinen. Du hadde sloknet forlengst. Det er det som er så flott med den hostesaften, man blir så trøtt, så trøtt og så hemmes hosterefleksen. Da må jeg ta fatt Gyda og få vite hva det var for noe mystisk hun sendte over... (Se langt oppe i tråden) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Kommer du med geleen, så kan jeg helle oppi resten av morfinen! Den virker så godt at det er nok for to! Her kommer spritgeleen! *sender over et par porsjoner til lurulf* Takk for morfinen, hehe. Dette ser jo ut til å bli en kul kveld! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Her kommer spritgeleen! *sender over et par porsjoner til lurulf* Takk for morfinen, hehe. Dette ser jo ut til å bli en kul kveld! Ja, nå tar det virkelig av! *Skåler med morfingele* 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ja, nå tar det virkelig av! *Skåler med morfingele* hahaha morfingele! *LOL* 0 Siter
serendipity Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Nå måtte jeg le. Og _jeg_ har handlet ytterst nødvendige klesplagg sammen med en fnysende, uinteressert, utålmodig og sytete mann. Må krangle meg til å få ham til å prøve på hvert eneste plagg som er aktuelt å kjøpe. Sukk. Men jeg foretrekker å handle alene, jeg også. Ellers tar det evigheter. Heldigvis har gubben og jeg ganske lik smak, så jeg kan kjøpe for han. Men han syntes det er ok å shoppe, men det skal foregå på hans måte; dvs. dra innom en eller max to butikker, prøve, evt. prøve noe nytt, handle noe i en av de to butikkene og så dra hjem igjen!!! Shopping for meg er å vase rundt i butikekr i 7 timer, og ofte endte opp med kun en topp ;-) he he.. Men gubben er effektiv og har god smak når det gjelder klær, briller og solbriller, det skal han ha!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.