Gyda Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Nå har jeg benka meg her - BÅDE med rød Stratos og Nero. (Og jeg klarte å vente til i dag!) Dette var gøy og godt! ) 0 Siter
Gimmick Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg har kjøpt blå stratos, pistasjenøtter og cashewnøtter:) Gleder meg til unga er i seng:) Gomle gomle:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg har kjøpt blå stratos, pistasjenøtter og cashewnøtter:) Gleder meg til unga er i seng:) Gomle gomle:) Jeg har spist big bite og sitter nå å koser meg med cola og smågodt! En svær boks haribo mix kostet 10 kroner!! Senere i kveld tar jeg frem mexican fiesta potetgulet mitt. Hærlig med hælg ja!! 0 Siter
Gyda Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Jeg har kjøpt blå stratos, pistasjenøtter og cashewnøtter:) Gleder meg til unga er i seng:) Gomle gomle:) Minsten er på overnatting og den eldste på fotballbanen, så her er det fritt fram allerede nå. Lykke til med inntaket ditt! (Jeg ble litt misunnelig på nøttene, forresten) ) 0 Siter
Gimmick Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Minsten er på overnatting og den eldste på fotballbanen, så her er det fritt fram allerede nå. Lykke til med inntaket ditt! (Jeg ble litt misunnelig på nøttene, forresten) ) hmmm.. skal inrømme at jeg har snoka litt nøtter i skapet allerede;) ikke lenge igjen nå.. nesten nedtelling! (huffda) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg har peanøtter idag. :-D Kommer på dol og msn igjen etter snuppeleggetid *s* Freddan er kult, ja. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg har kjøpt blå stratos, pistasjenøtter og cashewnøtter:) Gleder meg til unga er i seng:) Gomle gomle:) Sånn helt på sia, har du prøvd Stratos med nøtter? Kjempegod. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Rødvin er også godt. *nippe* 0 Siter
mAd Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Døh, LØRDAG er snopdag da! *later som hun ikke stoppa innom Burger King etter jobb* *host* 0 Siter
Gyda Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Rødvin er også godt. *nippe* Jeg nipper jeg også. Skål! 0 Siter
Gimmick Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Sånn helt på sia, har du prøvd Stratos med nøtter? Kjempegod. Nei, det har jeg ikke.. noe nytt det? Har ikke sett det engang jeg:) Må prøves:) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Nei, det har jeg ikke.. noe nytt det? Har ikke sett det engang jeg:) Må prøves:) Kjempegod. Kjøpe før jeg drar på jobb i kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.