Gå til innhold

Mmm - endelig fræddan!|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg benka meg her - BÅDE med rød Stratos og Nero. (Og jeg klarte å vente til i dag!)

Dette var gøy og godt!

:o)

Skrevet

Jeg har kjøpt blå stratos, pistasjenøtter og cashewnøtter:) Gleder meg til unga er i seng:) Gomle gomle:)

Skrevet

Jeg har kjøpt blå stratos, pistasjenøtter og cashewnøtter:) Gleder meg til unga er i seng:) Gomle gomle:)

Jeg har spist big bite og sitter nå å koser meg med cola og smågodt!

En svær boks haribo mix kostet 10 kroner!!

Senere i kveld tar jeg frem mexican fiesta potetgulet mitt.

Hærlig med hælg ja!!

Skrevet

Minsten er på overnatting og den eldste på fotballbanen, så her er det fritt fram allerede nå.

Lykke til med inntaket ditt! (Jeg ble litt misunnelig på nøttene, forresten)

Skrevet

Minsten er på overnatting og den eldste på fotballbanen, så her er det fritt fram allerede nå.

Lykke til med inntaket ditt! (Jeg ble litt misunnelig på nøttene, forresten)

hmmm.. skal inrømme at jeg har snoka litt nøtter i skapet allerede;) ikke lenge igjen nå.. nesten nedtelling! (huffda)

Skrevet

Jeg har peanøtter idag. :-D

Kommer på dol og msn igjen etter snuppeleggetid *s*

Freddan er kult, ja. :)

Skrevet

Sånn helt på sia, har du prøvd Stratos med nøtter? Kjempegod.

Skrevet

Døh, LØRDAG er snopdag da! :P

*later som hun ikke stoppa innom Burger King etter jobb* *host*

Skrevet

Rødvin er også godt.

*nippe*

Jeg nipper jeg også. Skål!

Skrevet

Sånn helt på sia, har du prøvd Stratos med nøtter? Kjempegod.

Nei, det har jeg ikke.. noe nytt det? Har ikke sett det engang jeg:) Må prøves:)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke.. noe nytt det? Har ikke sett det engang jeg:) Må prøves:)

Kjempegod. Kjøpe før jeg drar på jobb i kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...