Gå til innhold

Å deppe med stil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært ei forbanna dritt-uke.... Så nå har jeg utstyrt meg med biff, smågodt OG DVD-boksen med Indiana Jones. Her skal det mimres!

Sier bare èn ting, jeg:

BOLARAAAAM SOLARAAAAAM...

Skrevet

Oh, høres ut som den ultimate trøstpakka! Håper kvelden var god.

Skrevet

Nammenam! ;)

apeøyne! det hadde vært et bra forslag til godteri fra bonbon. tenk å se indiana jones og spise apeøyne......hihi

Gjest schnachtswürde
Skrevet

apeøyne! det hadde vært et bra forslag til godteri fra bonbon. tenk å se indiana jones og spise apeøyne......hihi

Jeg så en autralsk cowboy spise kalvetestikler på TV, rett fra kalven, 2-3 minutter i bålet, og smatt-smatt. Han mumlet noe med mat i munnen om ketsjup og salt.

Jeg fikk en merkelig føelelse i magen.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg så en autralsk cowboy spise kalvetestikler på TV, rett fra kalven, 2-3 minutter i bålet, og smatt-smatt. Han mumlet noe med mat i munnen om ketsjup og salt.

Jeg tror dette kunne være noe for muriel:-)

Skrevet

Jeg tror dette kunne være noe for muriel:-)

Ja, som vi sier der jeg kommer fra: Alt som fyller, det før!!

;-)

Skrevet

oh. man. der vred magesekken min seg.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Ja, som vi sier der jeg kommer fra: Alt som fyller, det før!!

;-)

Snakk med en kompis, han er en levende søppelkasse. Eter alt som utgis for å være mat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...