muriel Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det har vært ei forbanna dritt-uke.... Så nå har jeg utstyrt meg med biff, smågodt OG DVD-boksen med Indiana Jones. Her skal det mimres! Sier bare èn ting, jeg: BOLARAAAAM SOLARAAAAAM... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Oh, høres ut som den ultimate trøstpakka! Håper kvelden var god. 0 Siter
muriel Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 smågodt og apeøyesuppe??? Nammenam! 0 Siter
willow Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Nammenam! apeøyne! det hadde vært et bra forslag til godteri fra bonbon. tenk å se indiana jones og spise apeøyne......hihi 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 apeøyne! det hadde vært et bra forslag til godteri fra bonbon. tenk å se indiana jones og spise apeøyne......hihi Jeg så en autralsk cowboy spise kalvetestikler på TV, rett fra kalven, 2-3 minutter i bålet, og smatt-smatt. Han mumlet noe med mat i munnen om ketsjup og salt. Jeg fikk en merkelig føelelse i magen. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg så en autralsk cowboy spise kalvetestikler på TV, rett fra kalven, 2-3 minutter i bålet, og smatt-smatt. Han mumlet noe med mat i munnen om ketsjup og salt. Jeg fikk en merkelig føelelse i magen. Jeg tror dette kunne være noe for muriel:-) 0 Siter
muriel Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Jeg tror dette kunne være noe for muriel:-) Ja, som vi sier der jeg kommer fra: Alt som fyller, det før!! ;-) 0 Siter
willow Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg så en autralsk cowboy spise kalvetestikler på TV, rett fra kalven, 2-3 minutter i bålet, og smatt-smatt. Han mumlet noe med mat i munnen om ketsjup og salt. Jeg fikk en merkelig føelelse i magen. oh. man. der vred magesekken min seg. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Ja, som vi sier der jeg kommer fra: Alt som fyller, det før!! ;-) Snakk med en kompis, han er en levende søppelkasse. Eter alt som utgis for å være mat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.