Gå til innhold

LOST slo knockout på konkurrerende serie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke ut om det blir samme sendetid, men det er sannsynlig at det blir det.

Se traileren på TVNorges sider, den sier (bl.a.):

"På den andre siden av øya vil de oppleve at de ikke er de overlevende de trodde de var."

http://www.tvnorge.no/programmer/lost/nyheter/1377313

Spennende. Spesielt det at de ikke er de overlevende de trodde de var.

Får sjekke mer siden, skal spise frokost nå. :)

Skrevet

Jeg finner ikke ut om det blir samme sendetid, men det er sannsynlig at det blir det.

Se traileren på TVNorges sider, den sier (bl.a.):

"På den andre siden av øya vil de oppleve at de ikke er de overlevende de trodde de var."

http://www.tvnorge.no/programmer/lost/nyheter/1377313

Mon tro om de er døde, og på et "test"-stadie før veien videre??

Søren at jeg ikke så de første episodene...Så dere at flyet fløy oppe i luften? At det fysisk datt i bakken?

Eller har dette skjedd inni hodene deres?

Skrevet

Mon tro om de er døde, og på et "test"-stadie før veien videre??

Søren at jeg ikke så de første episodene...Så dere at flyet fløy oppe i luften? At det fysisk datt i bakken?

Eller har dette skjedd inni hodene deres?

Ja, første episoden handlet om flystyrten, så jeg kan ikke skjønne annet enn at det må stemme. Du må laste ned de første episodene, vet du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...