Gjest Maddikin Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Går d an? gjorde d med trionetta og andre merker før..men disse diane-pillene var jo samme farge på alle pillene. Såh..forstår ikke helt hvordan d funker.. Noen som vet? 0 Siter
mAd Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Begynn rett på nytt brett uten pause. 0 Siter
Gjest dianeee Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Begynn rett på nytt brett uten pause. Tenkte jeg skulle dele min erfaring rundt dette. Jeg småblødde nesten hver dag når jeg prøvde denne "utsettingen" av mensen, da brukte jeg Diane. Så....hvis du ikke vil risikere dette så er det kanskje best å bare komme seg gjennom de blødningene på vanlig måte. 0 Siter
Gjest Diane diana Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg har ikke mensen så veldig ofte. Bruker diane, og starter gjerne på nytt brett uten pause.Hvis jeg gjør dette mer enn tre ganger på rad så får jeg bødninger uansett, plutselig, mne det går fint an å gjøre det av og til.. 0 Siter
Gjest dianeee Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Tenkte jeg skulle dele min erfaring rundt dette. Jeg småblødde nesten hver dag når jeg prøvde denne "utsettingen" av mensen, da brukte jeg Diane. Så....hvis du ikke vil risikere dette så er det kanskje best å bare komme seg gjennom de blødningene på vanlig måte. Nei forresten, da gikk jeg på Yasmine. Men tror du må være litt obs på dette uansett. 0 Siter
mAd Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Tenkte jeg skulle dele min erfaring rundt dette. Jeg småblødde nesten hver dag når jeg prøvde denne "utsettingen" av mensen, da brukte jeg Diane. Så....hvis du ikke vil risikere dette så er det kanskje best å bare komme seg gjennom de blødningene på vanlig måte. Jeg har iallefall ikke hatt noen problemer med utsetting av mens og Diane, og jeg har gjort det en del ganger, men det er kanskje individuelt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.