Gå til innhold

Trenger deres meninger! kåm ån;)

Anbefalte innlegg

Gjest madagaskar
Skrevet

Altså...skal hoppe over forhistorien her, men har altså blitt kjent med en fyr ganske så nylig.

Så fikk han greie på at jeg har prøvd ut å ha trekant med to gutter da jeg var litt yngre.

dette var noe jeg valgte selv, og noe jeg syntes virket spennende ut.

hele greia gikk egentlig i vasken..hehe..ble ikke den beste opplevelsen, men da har jeg iallefall prøvd det.

Dette synes den fyren visstnok er helt forferdelig, og forteller at han har et helt annet syn på meg nå.

sex er ifølge han noe spesielt som må skje mellom to stk som har følelser for hverandre.

hvis man ikke har d sånn, så er man visst helt fortapt og ikke forstår noe..!

MEN..denne fyren hadde nettopp sex med 3 forskjelige jenter på 1 uke..!

og fortalte meg etterpå at han nesten følte seg brukt, fordi dette var mer som noe han hjalp dem med..(!)

Såh.....hva mener dere her? Er jeg helt fortapt,mens han forstår alt her??

Irriterer meg noe sykt å diskutere med han..han er ifølge seg selv en som ser rett gjennom folk, da han studerer psykologi og alt mulig..!

Og han er flink å prate for seg så d er umulig å kunne forsvare seg. Han skal ha siste ordet, så går han.

hva mener dere her? Burde føle meg helt forferdelig nå, eller er han kanskje ikke så mye bedre selv..?

jeg mener selv at d han gjorde og omstendighetene rundt da, var verre enn d jeg prøvde den gangen.

Har ikke sex med hvem som helst, lar iallefall ingen bruke meg eller har sex med så mange på en uke!

Jeg synes en fantasi fristet,prøvde den ut og fant ut at d ikke fristet så mye allikavel..og ferdig med det. Angrer ikke på det. Synes d var greit å finne ut av jeg..

MEN..trenger litt tilbakemeldinger her..for ble bare irritert her..

Jeg er en annen
Skrevet

Du har vel bare møtt en mongorass, skal vi si det sånn? Gruppesex eller 3 sexpartnere på ei uke, hvem bryr seg?

Skrevet

*Hehe* Personlig synes jeg en trekant høres spennende ut, men det å ha sex med tre forskjellige personer på en uke høres mer desperat ut...

Så jeg mener at han bare prøver å rettferdiggjøre det han har gjort ved å rakke ned på deg.

Skrevet

Høres ut som om du er sammen med en tulling.

Rabler fordi du har trekant og feier selv over 3 stykker på en uke. Ikke det at det i seg selv trenger å si noe om fyren, men det at han i egne øyne framstår som en slags gudommelighet som bare hjalp disse stakkars jentene med deres desperasjon, sier faen så mye om skapningen.

Det her er en fyr du kommer til å få mye problemer med framover. Sann mine ord.

Skrevet

"sex er ifølge han noe spesielt som må skje mellom to stk som har følelser for hverandre. hvis man ikke har d sånn, så er man visst helt fortapt og ikke forstår noe..!"

-Han mener altså dette og alikavel kjører han over tre stk.på en uke, hvor ble det av disse flotte følelsene mellom to da?

Å si at "han hjalp dem" er vel noe av det dummeste jeg har hørt, snakk om å lage undskyldninger for seg selv.

Jeg skal ikke "sette meg til doms" over noen av dere, men du bør helt klart ikke føle deg noe "værre" enn ham, det er nå helt sikkert.

Det som slår meg mest er uoverensstemmelsene dere har så tidlig i forholdet, for meg vitner det om dårlige sjanges for et godt og stabilt forhold i lengden.

Tror nok det beste hadde vært om dere gikk hver deres veg, denne typen er nok helt klart ikke "din utvalgte".

Skrevet

Vel - du ba om det: Dere er begge umodne fjortiser.

Perfect match.

Skrevet

Han høres ut som eksen min. En fyr som vet alt best og som det ikke nytter å diskutere med. Du får jo bare stå på ditt.

Det du har gjort er eksperimentelt, det han har gjort er ...tja,med fare for å få folk på nakken, ganske billig. (For all del, folk må få gjøre hva de vil, men da bør de ikke være fordømmende, slik han er...)

Skrevet

Han høres ut som eksen min. En fyr som vet alt best og som det ikke nytter å diskutere med. Du får jo bare stå på ditt.

Det du har gjort er eksperimentelt, det han har gjort er ...tja,med fare for å få folk på nakken, ganske billig. (For all del, folk må få gjøre hva de vil, men da bør de ikke være fordømmende, slik han er...)

Er du levende du da? :)

Skrevet

Han er skikkelig dust. Og du vet bedre innerst inne enn å tro på det han sier. Litt magefølelse har du da. Han studerer psykologi og "hjalp" disse tre kvinnene ved å ha sex med dem? Godt han ikke er autorisert ennå da- for da ville det blitt kalt overgrep.

Han er psykologistudent, grunnfag eller i begynnelsen av embetsstudiet? Vel- det er den perioden de vet det meste og kan analysere folk bare ved å få vite hårfargen på dem. Om et år eller to har han kommet så langt at han lider av alt han leser om. Så blir han friskere mot slutten av studiet igjen. Men innen den tid har ikke dere noe med hverandre å gjøre sikkert...

Skrevet

Jeg syntes du skal finne en annen jeg!! Maken til umoden dott!

Skrevet

Jeg ville styrt klar av hele fyren dersom jeg var deg. Egoistisk tosk uten gangsyn.

Skrevet

Er du levende du da? :)

Jepp, i aller høyeste grad.

Du da, noe annet nytt enn at du har skiftet nick..? :-)

Skrevet

Jepp, i aller høyeste grad.

Du da, noe annet nytt enn at du har skiftet nick..? :-)

Ikke så veldig mye nytt, altså. Men jeg er i live og sånn jeg også. :)

Skrevet

Ikke så veldig mye nytt, altså. Men jeg er i live og sånn jeg også. :)

Samme jobben og samme bosted enda? :-)

Skrevet

Samme jobben og samme bosted enda? :-)

Nei, jeg er fra Odalen nå. I hvert fall liker jeg å skryte på meg det her inne. :)

Du da? Fortsatt i denne delen av Norge, eller reiste du sørover for godt?

Faen hva jeg ikke husker! :)

Skrevet

Nei, jeg er fra Odalen nå. I hvert fall liker jeg å skryte på meg det her inne. :)

Overhørt på bussen om Carl I. Hagen:"Det er utrolig hva den mannen ikke kan!" ;o)

Skrevet

Overhørt på bussen om Carl I. Hagen:"Det er utrolig hva den mannen ikke kan!" ;o)

Hehe. :)

Skrevet

Hadde et år på sørlandet. Flyttet tilbake hit i juli i fjor, og flytter ALDRI sørover igjen... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...