Gå til innhold

hvor er det blitt av gutteorkanene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er vanlig at annenhver orkan er jente og gutt, gjennom alfabetet. Det sitter noen viktige folk ett eller annet sted i verden og lager navneliste og listene er ferdig mange år fremover i tid

Men hvor er guttene blitt av nå? Katrina, Maria, Ophelia og nå Rita (tror aldri de lager navn på Q)..

...bare lurer jeg...

Skrevet

Etter Katrina kom Lee. Så kom Maria, så Nate, Ophelia og Philippe før Rita.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hårek var en fin storm/orkan. Den tok takboksen til svigermor:)

Skrevet

Etter Katrina kom Lee. Så kom Maria, så Nate, Ophelia og Philippe før Rita.

Takk for svar

Hørte aldri om de gutteorkanene, kan ikke ha vært av de verste siden de ikke har vært 1 uke hver i nyhetene (elns)

Skrevet

Takk for svar

Hørte aldri om de gutteorkanene, kan ikke ha vært av de verste siden de ikke har vært 1 uke hver i nyhetene (elns)

Hurricane Andrew (1992) var ganske så kraftig da...

Gjest Høigård
Skrevet

Egentlig burde alle orkaner ha jentenavn, for orkaner og kvinner har noe til felles.

Når de kommer er de ville og våte, og når de drar tar de med seg huset og bilen.

Skrevet

Egentlig burde alle orkaner ha jentenavn, for orkaner og kvinner har noe til felles.

Når de kommer er de ville og våte, og når de drar tar de med seg huset og bilen.

Ja, den er vel nesten ikke brukt opp nå, vel :-)

Gjest Høigård
Skrevet

Ja, den er vel nesten ikke brukt opp nå, vel :-)

Ja, det var det jeg fryktet. Jeg hørte den først for en liten stund siden, men tenkte meg at den nok kunne være litt gammel.

Skrevet

Bare det sterke kjønns navn kan sammenliknes med kreftene som en orkan har.

Skrevet

Bare det sterke kjønns navn kan sammenliknes med kreftene som en orkan har.

Sterk og sterk, krigersk er vel rette ordet;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...