vanilje Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 det er vanlig at annenhver orkan er jente og gutt, gjennom alfabetet. Det sitter noen viktige folk ett eller annet sted i verden og lager navneliste og listene er ferdig mange år fremover i tid Men hvor er guttene blitt av nå? Katrina, Maria, Ophelia og nå Rita (tror aldri de lager navn på Q).. ...bare lurer jeg... 0 Siter
carma Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Etter Katrina kom Lee. Så kom Maria, så Nate, Ophelia og Philippe før Rita. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Hårek var en fin storm/orkan. Den tok takboksen til svigermor:) 0 Siter
vanilje Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Etter Katrina kom Lee. Så kom Maria, så Nate, Ophelia og Philippe før Rita. Takk for svar Hørte aldri om de gutteorkanene, kan ikke ha vært av de verste siden de ikke har vært 1 uke hver i nyhetene (elns) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Takk for svar Hørte aldri om de gutteorkanene, kan ikke ha vært av de verste siden de ikke har vært 1 uke hver i nyhetene (elns) Hurricane Andrew (1992) var ganske så kraftig da... 0 Siter
Gjest Høigård Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Egentlig burde alle orkaner ha jentenavn, for orkaner og kvinner har noe til felles. Når de kommer er de ville og våte, og når de drar tar de med seg huset og bilen. 0 Siter
carma Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Egentlig burde alle orkaner ha jentenavn, for orkaner og kvinner har noe til felles. Når de kommer er de ville og våte, og når de drar tar de med seg huset og bilen. Ja, den er vel nesten ikke brukt opp nå, vel :-) 0 Siter
Gjest Høigård Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ja, den er vel nesten ikke brukt opp nå, vel :-) Ja, det var det jeg fryktet. Jeg hørte den først for en liten stund siden, men tenkte meg at den nok kunne være litt gammel. 0 Siter
Gjest hihi:P Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Bare det sterke kjønns navn kan sammenliknes med kreftene som en orkan har. 0 Siter
Gjest Kjelkvik Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Bare det sterke kjønns navn kan sammenliknes med kreftene som en orkan har. Sterk og sterk, krigersk er vel rette ordet;) 0 Siter
double Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 http://www.nhc.noaa.gov/aboutnames.shtml 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.