Gjest cola-light Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Har hatt en kjæreste i litt over et år nå,men siden i sommer så har kjæresten min begynt å vike unna meg.han tar ikke på meg lenger,snakker nesten ikke til meg og gir meg overhodet ingen oppmerksomhet.Ringer veldig sjelden og det virker som han gir f i alt.I tillegg jobber han hele tiden så vi ser nesten ikke noe til hverandre og han virker ikke interesert i å legge av tid til å bygge opp forholdet.Har snakket med han om dette men han skjønner ikke hva han gjør galt,han mener selv han gjør alt han kan.Han sier han er veldig glad i mg og at det ikke er noe galt,men han har tydeligvis en rar måte å vise det på. Men jeg føler at det virkelig er noe galt med mg og at d er min skyld at ting er som de er.At jeg ikke er attraktiv nok og lignende.Har begynt å kikke mer på andre gutter nå og gjør alt for å få oppmerksomhet av andre.Er det veldig galt av meg?har til og med rotet med andre noe som jeg ikke er stolt av overhodet,men jeg føler jeg MÅ ha den oppmerksomheten når jeg ikke får den hjemme.Er jeg helt gal som i d hele tatt tenker på andre når jeg er sammen med han?føler meg så ekkel siden jeg har vært utro...... 0 Siter
Gjest kult kattenavn Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Du får være så redelig at du gjør det slutt FØR du kliner med andre! Han kan jo ikke stole på deg! Klart forholdet blir vanskelig når du oppfører deg på den måten der. Skjerpings. 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg vil si at han egentlig ønsker å dumpe deg. Kanskje han har ny dame alt. Oppførselen tyder på det. 0 Siter
Gjest cola-light Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Du får være så redelig at du gjør det slutt FØR du kliner med andre! Han kan jo ikke stole på deg! Klart forholdet blir vanskelig når du oppfører deg på den måten der. Skjerpings. at jeg rota med andre har netopp skjedd,oppførselen hans har vært sånn i lang tid.har ikke rota md andre før nå.... 0 Siter
Gjest kult kattenavn Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 at jeg rota med andre har netopp skjedd,oppførselen hans har vært sånn i lang tid.har ikke rota md andre før nå.... Hans oppførsel er ingen unnskyldning for din oppførsel... 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Da min eks begynte å oppføre seg på den måten skyltes det at han hadde blitt glad i en annen og var for feig til å bryte ut. 0 Siter
DarkPink Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Det her er kanskje ikke den mest pedagogiske og etiske måten å gjøre ting på, men hvis du er desperat, så funker den hvertfall som regel. Si at du har fått vite noe om ham, og spør om det er noe han har lyst å fortelle. Han kommer til å si at du skal si hva du vet først, men stå på ditt, og si enten fortelelr han, eller så lar dere det bare ligge. Da jeg gjorde dette med kjæresten min, fikk jeg først vite noe småtteri, han hadde møtt eksen sin ute og gitt henne en klem, osv, men jeg sa at det ikke var det jeg snakket om. Til slutt innrømte han at han hadde truffet henne i ferien, hvert hjemme hos henne og sett film osv, og løyet om det. Det er så mye bedre å bare få ting frem i lyset. Si at du kan fortelle ham noe han bør få vite etetrpå (at du har vert utro), men la ham få fortelle først. Kanskje greier dere å få tilbake det gamle, ærlige, åpne forholdet. I det minste får du sikkert vite hva som egentlig ligger bak oppførselen, og kan ta det derfra. 0 Siter
Gjest cola-light Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Hans oppførsel er ingen unnskyldning for din oppførsel... nei det er det ikke:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.