Gå til innhold

Har han "slått opp" nå eller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde jeg, i går kveld, sånn midt uti denne tråden her..Og hører jeg ikke fra ham i kveld..Da har han garantert slått opp!

Hva med å ringe? Nå...?

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

69

• sheba

9

• hare1365380455

7

• Gemini

6

Skrevet

Det er det jeg synes skurrer også..! Her connecter vi som bare det..Både "på ordentelig" og siden på mail..Da kunne han vel melde fra at han har kalde føtter?

Men jeg skjønner ikke hva annet han kan drive med, enn å ignorere meg,han bor i hovedstaden i USA, for pokker, der er det nettkafeer, om han hadde den ringeste interess av å kontakte meg...Hmpf.

:-)

Han BØR iallfall svare deg på mailen du sendte han igår!!!

laguna1365380434
Skrevet

Hva med å ringe? Nå...?

Må gi ham en fair sjanse tilå svare på mailen min først da..;-)

Jeg sendte den i går kveld, da var da lørdagskveld og han var sikkert ute på noe..Og nå er klokka bare ti minutter på ni der han bor..

Men jeg kan ringe ham om jeg ikke hører noe nå heller..Men da vil jeg føle meg ganske dum og inpåsliten altså..Da har han jo i grunn sugnalisert ganske tydelig at han ikke vil ha noe mere med meg å gjøre..:-o

laguna1365380434
Skrevet

Han BØR iallfall svare deg på mailen du sendte han igår!!!

DET synes jeg også! Dessuten blir jeg jo litt bekymret også..Selvom det er overveiende sannsynlig at han driver og dumper meg er det ekkelt å ikke vite sikkert..Tenk om han er syk eller har vært utsatt for noe? :-o

Skrevet

Jeg sendte den i går kveld, da var da lørdagskveld og han var sikkert ute på noe..Og nå er klokka bare ti minutter på ni der han bor..

Men jeg kan ringe ham om jeg ikke hører noe nå heller..Men da vil jeg føle meg ganske dum og inpåsliten altså..Da har han jo i grunn sugnalisert ganske tydelig at han ikke vil ha noe mere med meg å gjøre..:-o

Jo, men du kan jo ringe fordi du synes det er lenge siden dere har snakket sammen.

laguna1365380434
Skrevet

Jo, men du kan jo ringe fordi du synes det er lenge siden dere har snakket sammen.

Ja..Jeg tror nok kanskje jeg gjør det..Om han ikke har gitt lyd fra seg tili kveld..

For jeg blir jo litt bekymret også..Selvom jeg er 99% sikker på at fraværet av meldinger i inboxen min skyldes at han driver og dumper meg, KAN det jo ha skjedd ham noe også..Jeg får ringe i morgen.

Skrevet

DET synes jeg også! Dessuten blir jeg jo litt bekymret også..Selvom det er overveiende sannsynlig at han driver og dumper meg er det ekkelt å ikke vite sikkert..Tenk om han er syk eller har vært utsatt for noe? :-o

Det er jo uansett værst å ikke vite.... Så ettersom han er en voksen mann så bør han ta kontakt... Du vet ikke om andre som kjenenr han da, som du kan spørre?

Skrevet

Oj, vi er ute å seiler i den samme båten altså? Bare at du har seilt lenger?

Huffda, så trist da..

Stressende :o)

Men han sa han skulle komme på døra mi når ting var ordnet. Jeg finner'n igjen jeg altså og da har han litt å stå til ansvar for ;o) Kan ikke innbille seg at han bare kan komme uten å sende en liten sms en gang i blandt i hvert fall.

Så jeg føler virkelig med deg. Jeg tror jeg aner akkurat hvordan du har det.

laguna1365380434
Skrevet

Det er jo uansett værst å ikke vite.... Så ettersom han er en voksen mann så bør han ta kontakt... Du vet ikke om andre som kjenenr han da, som du kan spørre?

Jo, jeg ble jo kjent med ham via noen felles venner..(her i Norge..De har gått på skole sammen i et tredje land..) Men jeg tror ikke de pleier mere en sporadisk kontakt. Men jeg kan jo høre, så klart! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Stressende :o)

Men han sa han skulle komme på døra mi når ting var ordnet. Jeg finner'n igjen jeg altså og da har han litt å stå til ansvar for ;o) Kan ikke innbille seg at han bare kan komme uten å sende en liten sms en gang i blandt i hvert fall.

Så jeg føler virkelig med deg. Jeg tror jeg aner akkurat hvordan du har det.

Nei pokker da! det får da være måte på også! Du får stramme ham opp!

Vi får føle med hverandre her..;-)

Skrevet

Jeg hadde ikke ringt. Så sta er jeg i hvert fall.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde ikke ringt. Så sta er jeg i hvert fall.

Jamen, jeg vet ikke helt..Jeg skjønner nøyaktig hva du mener og hvorfor,man vil da sannelig ikke m,ase og ydmyke seg mere etter at man åpenbart blir dumpet/tilsidesatt..Men..så er det den lille stemmen som sier at han kan ha blitt utsatt for noe..Og dessuten er det jo ille å bare bli hengende der uten så mye som et halvt clue på hvorfor en blir dumpet..!

Jeg vet sannelig ikke..Her vil jeg gjerne beholde integriten og samtidig få stilt nyssgjerrigheten..Det ser dog ikke ut tilå la seg kombinere!

Skrevet

Jeg er ikke nådig, det skal jeg love :o) Jeg kaldkveler ham hvis han ikke har skikkelig unnskyldning når jeg ser ham.

Skrevet

Jamen, jeg vet ikke helt..Jeg skjønner nøyaktig hva du mener og hvorfor,man vil da sannelig ikke m,ase og ydmyke seg mere etter at man åpenbart blir dumpet/tilsidesatt..Men..så er det den lille stemmen som sier at han kan ha blitt utsatt for noe..Og dessuten er det jo ille å bare bli hengende der uten så mye som et halvt clue på hvorfor en blir dumpet..!

Jeg vet sannelig ikke..Her vil jeg gjerne beholde integriten og samtidig få stilt nyssgjerrigheten..Det ser dog ikke ut tilå la seg kombinere!

Jeg vet det og det er det som er det verste, Nå har ikke jeg mulighet til å ringe jeg da, heldigvis kan jeg nesten si ;o)

Skrevet

Kanskje PC'en hans har brutt sammen?

Nei, jeg vet ikke. Kanskje han bare har gått lei, og har ikke baller nok til å si ifra om det på en skikkelig måte.

Hvis jeg var deg, ville jeg ikke gjort noe mer nå. Bare vente og se det an noen dager til, og hvis han fortsatt ikke gir livstegn fra seg, hadde jeg prøvd å glemme fyren.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg mailet masse med en fyr før. Vi skrev milelange mail til hverandre en gang i uka. Men plutselig var det stopp. Lenge. Jeg skjønte jo ingenting. Plutselig fikk jeg kontakt med han igjen og det viste seg at han hadde hatt hjernesvulst, blitt operert og måtte lære å gå, prate og alt på nytt.

Så han kan jo ha en gyldig grunn med sitt fravær da.

Skrevet

Jeg vet dere liker litt romantiske og smigrende mannfolk, men honeywaffle??? Den er så tam at den kunne kommet fra en greker på stranda på Kreta.

Underlig hvordan dere faller for sånne ting når de kommer fra en utlending, mens dersom det kommer fra oss så får dere krampelatter eller spyfornemmelser.

Skrevet

Ja..Jeg tror nok kanskje jeg gjør det..Om han ikke har gitt lyd fra seg tili kveld..

For jeg blir jo litt bekymret også..Selvom jeg er 99% sikker på at fraværet av meldinger i inboxen min skyldes at han driver og dumper meg, KAN det jo ha skjedd ham noe også..Jeg får ringe i morgen.

Kanskje pc-en hans har brutt sammen?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet dere liker litt romantiske og smigrende mannfolk, men honeywaffle??? Den er så tam at den kunne kommet fra en greker på stranda på Kreta.

Underlig hvordan dere faller for sånne ting når de kommer fra en utlending, mens dersom det kommer fra oss så får dere krampelatter eller spyfornemmelser.

Jammen han har aldri kalt meg honeywaffle..;-) Andre søte ting men ingen vafler av verken det ene eller det andre slaget..Derimot har jeg hørt andre amerikanske menn ta i bruk både honeywaffle og annet sukkertungt når de snaklker med kjærestene sine, selvom de ellers har fornuften godt i behold..

Grunnen til at man aksepterer mere sukkerspinn snakk fra amerikanske gutter er vel rett og slett bare fordi de har mere sukkerspinnsnakk sånn infelt i kulturen, i motsetning til oss. Det blir underlig, og helt fremmed i idiomet kanskje?

Men nå smiler jeg litt av superklissne loveydovey, kosemumse ord enten de er på norsk eller engelsk jeg altså..Personlig kan jeg vel godt være litt mushy, men det kan allikevel veldig fort bli sukkersjokk og over the top.

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje pc-en hans har brutt sammen?

Jo, kanskje..Men det har den vært før også( i forbindelse med at han dro over..)..Men det er jo det enkleste i verden å finne et sted å skrive noen linjer fra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...