Gå til innhold

Har han "slått opp" nå eller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg brevvekslet med en i Frankrike en gang. Plutselig gikk det lang tid uten at hun hørte noe.

Så fikk hun endelig brev. Det viste seg at han hadde blitt hardt skadet i ei trafikkulykke.

Så for all del ikke vær sint når du skriver til han, men heller uttrykk din bekymring.

Det kan være mange grunner til at du ikke har hørt noe.

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

69

• sheba

9

• hare1365380455

7

• Gemini

6

Skrevet

Send mail, men ikke vær bitchy!!!

Skriv at du savner å høre fra ham og håper at han har det bra.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Jammen han har aldri kalt meg honeywaffle..;-) Andre søte ting men ingen vafler av verken det ene eller det andre slaget..Derimot har jeg hørt andre amerikanske menn ta i bruk både honeywaffle og annet sukkertungt når de snaklker med kjærestene sine, selvom de ellers har fornuften godt i behold..

Grunnen til at man aksepterer mere sukkerspinn snakk fra amerikanske gutter er vel rett og slett bare fordi de har mere sukkerspinnsnakk sånn infelt i kulturen, i motsetning til oss. Det blir underlig, og helt fremmed i idiomet kanskje?

Men nå smiler jeg litt av superklissne loveydovey, kosemumse ord enten de er på norsk eller engelsk jeg altså..Personlig kan jeg vel godt være litt mushy, men det kan allikevel veldig fort bli sukkersjokk og over the top.

:-)

Jeg fikk med meg i en eller annen tråd at du har en bror der borte. Kan du ikke be ham trave over og suge tak i kraven på "sukkerklump" da?

Amrikanera er sære på sånt og, fornærme svigers er en dødssynd. Det bør du benytte deg av... *ond* ;0)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg fikk med meg i en eller annen tråd at du har en bror der borte. Kan du ikke be ham trave over og suge tak i kraven på "sukkerklump" da?

Amrikanera er sære på sånt og, fornærme svigers er en dødssynd. Det bør du benytte deg av... *ond* ;0)

He, he..Jeg tror ikke bror min gidder å kjøre i åtte timer for å stramme opp søstras forbindelser..:-P

Eller at jeg vil ha en fyr som vil ha meg fordi bror min skremmer han tilå ville det,liksom..;-)

Men takk for originalt innspill!

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje PC'en hans har brutt sammen?

Nei, jeg vet ikke. Kanskje han bare har gått lei, og har ikke baller nok til å si ifra om det på en skikkelig måte.

Hvis jeg var deg, ville jeg ikke gjort noe mer nå. Bare vente og se det an noen dager til, og hvis han fortsatt ikke gir livstegn fra seg, hadde jeg prøvd å glemme fyren.

Ja, jeg får vel bare glemme hele fyren..fortsatt ikke hørt et knyst, så da så..Om PCen hadde brutt sammen, så finnes det jo masse internettkafeer, så jeg tror nok jeg får se nederlaget i øynene..

laguna1365380434
Skrevet

Jeg mailet masse med en fyr før. Vi skrev milelange mail til hverandre en gang i uka. Men plutselig var det stopp. Lenge. Jeg skjønte jo ingenting. Plutselig fikk jeg kontakt med han igjen og det viste seg at han hadde hatt hjernesvulst, blitt operert og måtte lære å gå, prate og alt på nytt.

Så han kan jo ha en gyldig grunn med sitt fravær da.

Uffda! Ikke noe hyggelig scenario! Men det er jo mye mere sannsynelig at han driver å dumper meg da..(og faktisk også, tross alt,et hyggeligere alternativ!)

Om han ikke svarer på mailen får jeg vel kanskje ringe..Men jeg kvir meg til det også, for det virker som mas om han driver på å dumpe meg, virket viser svært sannsynelig. Og det igjen er uheldig for stolthet og integritet..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ei venninne av meg brevvekslet med en i Frankrike en gang. Plutselig gikk det lang tid uten at hun hørte noe.

Så fikk hun endelig brev. Det viste seg at han hadde blitt hardt skadet i ei trafikkulykke.

Så for all del ikke vær sint når du skriver til han, men heller uttrykk din bekymring.

Det kan være mange grunner til at du ikke har hørt noe.

Nei, jeg var ikke sint, jeg skrev en grei og høflig "etterlysningsmail" i går kveld..Som jeg ikke har fått svar på..:-I

Men jeg håper jo selvsagt at det ikke har skjedd ham noe, da er det tross alt bedre at han dumper meg..Men jeg blir jo litt bekymret også..Tenk om det faktisk er noe..!

laguna1365380434
Skrevet

Send mail, men ikke vær bitchy!!!

Skriv at du savner å høre fra ham og håper at han har det bra.

Gjorde, i går kveld, midtveis i den tråden her..Bare snill og spørrende,men fortsatt zipp svar..

Jeg lukter seriøst kalde føtter og leia her..Men det går jo an å si i fra da! Nå er jeg bekymra for ham i tillegg!

(hvilket jeg må inrømme at jeg ikke var før jeg fikk svar her..Men nå fikk DEN tanken festet seg også..:-I)

Skrevet

Jo, jeg ble jo kjent med ham via noen felles venner..(her i Norge..De har gått på skole sammen i et tredje land..) Men jeg tror ikke de pleier mere en sporadisk kontakt. Men jeg kan jo høre, så klart! :-)

Hinte litt iallefall ;-).....

laguna1365380434
Skrevet

Hinte litt iallefall ;-).....

Nettopp..Ber ut kompisen min & hans på en øl i morgen tenker jeg..:-)

Da kommer vi nok innpå tema uansett, for vedkommende er fra seg av begeistring over at vi fant tonen..Og ser for seg masse sånne happy ending ting mellom to av sine beste venner.. Han vet kanskje hva han driver med om dagen..muligens..Og om han ikke vet det, kan vi hvertfall skuffe sammen..For,som sagt, jeg tror kompis syntes dette var nesten like hyggelig som jeg syntes, så lenge det varte.

Skrevet

Han kan jo f.eks være syk da. Selv om det nok er mer sannsynlig at han har backet ut :o( Syns jo i så fall det er rart om han ikke sender deg en mail da, så du vet hvor du har ham.

Spis en sjokolade, og si til deg selv at du fortjener bedre enn som så!

Trøstetips fra

Skrevet

Nei, jeg var ikke sint, jeg skrev en grei og høflig "etterlysningsmail" i går kveld..Som jeg ikke har fått svar på..:-I

Men jeg håper jo selvsagt at det ikke har skjedd ham noe, da er det tross alt bedre at han dumper meg..Men jeg blir jo litt bekymret også..Tenk om det faktisk er noe..!

Det er klart man blir bekymret. Får håpe at de bare har noe tull med nettet der borte.

laguna1365380434
Skrevet

Han kan jo f.eks være syk da. Selv om det nok er mer sannsynlig at han har backet ut :o( Syns jo i så fall det er rart om han ikke sender deg en mail da, så du vet hvor du har ham.

Spis en sjokolade, og si til deg selv at du fortjener bedre enn som så!

Trøstetips fra

Takk! Sitter her med festkarameller og cola! :-)

Men han KUNNE ha mailet meg og "sagt meg opp" på en skikkelig måte, synes jeg.

Skrevet

Si, de tre-fem siste gangene du hørte fra ham - var noe annerledes?

Dersom det har vært jevn kontakt, og stigende eller stabil temperatur på innholdet, tviler jeg på at han har dumpet deg nå. Du ville vel ha merket en gradvis endring, enten ved at mailene ble kortere, kjøligere og sjeldnere?

Kan han være gift? Eller ha truffet en annen?

Vi får jo håpe det finnes en helt ufarlig og logisk forklaring på dette forsvinningsnummeret! Og at han fremdeles har a whole lotta luuuuv for ya.

Skrevet

har du ikke SMS-muligheter med han?

laguna1365380434
Skrevet

har du ikke SMS-muligheter med han?

Nei..Av en eller annen grunn funker det ikke å sende sms til USA fra min telefon..Jeg kunne selvfølgelig ringe, men jeg vegrer meg litt for det også, for det er jo så pinlig og masete om han driver og dumper meg..Hvilket er det som med 99% sannsynelighet skjer.. Men han kunne vel si i fra! Uff!

laguna1365380434
Skrevet

Dersom det har vært jevn kontakt, og stigende eller stabil temperatur på innholdet, tviler jeg på at han har dumpet deg nå. Du ville vel ha merket en gradvis endring, enten ved at mailene ble kortere, kjøligere og sjeldnere?

Vi får jo håpe det finnes en helt ufarlig og logisk forklaring på dette forsvinningsnummeret! Og at han fremdeles har a whole lotta luuuuv for ya.

Det hadde vært fint hvis det var en sånn forklaring..:-) Men neppe særlig sansynelig vel.

Men det er veldig underlig..Det har slett ikke blitt noe kjøligere brev, snarere tvert om..Han sier ytrolig mange hyggelige ting om meg, og hvor glad han er for å ha møtt meg,og hvor mye han savner meg allerede..At han skulle ønske jeg kunne vært der for alt mulig rart han har gjort og sånn.. Kaller meg sweetheart og honey og sånn og signerer med kyss og klem..I det hele tatt..Og nuh..Zipp..Ingenting!

Er det rart jeg stusser litt?

laguna1365380434
Skrevet

P.S Truffet en annen kan han jo selvfølgelig ha gjort..Men gift..Det er han nok ikke..;-)

Vi har felles bekjente som introduserte oss og jeg tror kompisen min som han gikk på skole med i flere år hadde vist om det om han var gift..;-)

Skrevet

P.S Truffet en annen kan han jo selvfølgelig ha gjort..Men gift..Det er han nok ikke..;-)

Vi har felles bekjente som introduserte oss og jeg tror kompisen min som han gikk på skole med i flere år hadde vist om det om han var gift..;-)

Sosialiserer den omtalte kompisen fremdeles med the missing sugarpie? Sånn at det går an å høre med ham?

laguna1365380434
Skrevet

Sosialiserer den omtalte kompisen fremdeles med the missing sugarpie? Sånn at det går an å høre med ham?

Hehe..The missing sugarpie..;-)Nja..Bare helt sporadisk..Han har spurt meg om nytt i det siste, ikke omvendt,men det går an å høre så klart..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...