Gjest Timari Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 En veninne av meg har et lesestativ som består av en plate som skrus fast i skrivebordet, og ved hjelp av en strikk så holdes boka oppe. Hun har lånt den av hjelpemiddelsentralen og nå lurer jeg på om noe sånt er å få kjøpt noe sted? kjøpte noe billig lesestativ et sted, men det synes jeg var for dårlig, det holdt ikke boka oppe en gang. Det er spesielt praktisk hvis man leser en bok og samtidig skal skrive på data. så folkens, noen tips? Det må da finnes noen andre steder en hjelpemiddelsentralen? 0 Siter
Nellie Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg kjøpte en dokumentholder på Claes Olsson som fungerte kjempefint i den tiden jeg studerte, og trengte boka oppslått ved siden av skjermen som referansepunkt når jeg skrev oppgaver. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg kjøpte en dokumentholder på Claes Olsson som fungerte kjempefint i den tiden jeg studerte, og trengte boka oppslått ved siden av skjermen som referansepunkt når jeg skrev oppgaver. Er det lenge siden du kjøpe den der? heter det dokumentholder? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Sånne har jeg sett på diverse bokhandlere. Har noe liknende til å holde kokebøker min oppe. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Sånne har jeg sett på diverse bokhandlere. Har noe liknende til å holde kokebøker min oppe. har også sett noe sånt til å holde kokebøker oppe. kanskje det kan brukes til mitt formål også? problemet er hvis det er en liten og tjukk bok, da må jeg ha noe for å holde sidene avskilt. Hvis det går an å sette en tjukke strikk på så går det kanskje... 0 Siter
Nellie Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Er det lenge siden du kjøpe den der? heter det dokumentholder? Det er vel 3 år siden jeg kjøpte den nå,men du finner dem sikkert flere steder. Det heter dokumentholder ja, du kan få mange forskjellige, noen som er beregnet bare til å feste løse ark, og kan festes på skjermen, og andre som er beregnet for å holde tyngre dokumenter/bøker og som festes på bordkanten. Så de hadde sånne sist jeg var der også, og endel bokhandlere og f.eks Binders bruker å ha dem. Biltema bruker også ha dem, de er generelt billigere på claes olsson og biltema.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 har også sett noe sånt til å holde kokebøker oppe. kanskje det kan brukes til mitt formål også? problemet er hvis det er en liten og tjukk bok, da må jeg ha noe for å holde sidene avskilt. Hvis det går an å sette en tjukke strikk på så går det kanskje... Jeg har også en holder for kokebok og den består av to pleksiglassplater som står på et trestykke og boka settes mellom platene, så sidene holder seg pent oppe ja. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg har også en holder for kokebok og den består av to pleksiglassplater som står på et trestykke og boka settes mellom platene, så sidene holder seg pent oppe ja. vet du hvor man får kjøpt et sånt et? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 vet du hvor man får kjøpt et sånt et? Bokhandel? Jernvare? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 vet du hvor man får kjøpt et sånt et? Prøv i en av de bedre kjøkkenbutikkene. Jeg husker ikke navn nå da ;o) 0 Siter
fresja Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Bokhandel? Jernvare? Mitt kokobokstativ (julegave) kommer fra dette firmaet i USA, men jeg tror det er kjøpt i Norge. Kanskje fra en bokklubb eller matklubb?: http://www.cleardisplays.com/Countertop/misc.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.