Gemini Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Ah, men det er jo fortsatt batteri :-) Sånn mus kan jeg også tenke meg, forresten. Batteriet går alltid tomt på tidspunkt hvor det passer dårligst, og jeg har selvfølgelig aldri ekstra batterier liggende. Og da må jeg ut og tråkke til butikken, gjennom snøfokk og storm. Med påfølgende lungebetennelse, influensa og kohls. Alt p.g.a den pokkers musa som er så god. ".........................................." Dakkar deg dah... ;-) Hva med å kjøpe en batterilader og et lite antall oppladbare batterier? Kols får du forresten av røyking, ikke lufteturer...! hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Dakkar deg dah... ;-) Hva med å kjøpe en batterilader og et lite antall oppladbare batterier? Kols får du forresten av røyking, ikke lufteturer...! hehe Jada, normalt får man det. Men med min flaks så får jeg både kolera, malaria og liktå etter en slik tur. Jeg har batterilader, men mangler oppladbare batterier. Men det jeg helst vil ha, er en mus med lader som jeg bare satter musa i. *syte* ".........................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jada, normalt får man det. Men med min flaks så får jeg både kolera, malaria og liktå etter en slik tur. Jeg har batterilader, men mangler oppladbare batterier. Men det jeg helst vil ha, er en mus med lader som jeg bare satter musa i. *syte* ".........................................." Du får ønske deg det til jul eller bursdag (whatever comes first). Det var sånn min kjære fikk sin laser-mus. Og gjett hvem han fikk den av... hihi Logitech MX 1000 heter den han har. Vet ikke om det har kommet noen nyere varianter siden i fjor. Familien vår synes imidlertid vi er steinrare, som gir hverandre data-ting og ps2-spill osv til jul... ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Du får ønske deg det til jul eller bursdag (whatever comes first). Det var sånn min kjære fikk sin laser-mus. Og gjett hvem han fikk den av... hihi Logitech MX 1000 heter den han har. Vet ikke om det har kommet noen nyere varianter siden i fjor. Familien vår synes imidlertid vi er steinrare, som gir hverandre data-ting og ps2-spill osv til jul... ;-) Heh-heh. Jeg skal spørre madamen om jeg kan få ei skikkelig, god sjefsmus til jul :-) ".........................................." 0 Siter
Freya Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Heh-heh. Jeg skal spørre madamen om jeg kan få ei skikkelig, god sjefsmus til jul :-) ".........................................." Hadde samboeren min spurt meg om det, så hadde jeg nok svart "ja, men har du ikke det, da?" 0 Siter
Gemini Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Heh-heh. Jeg skal spørre madamen om jeg kan få ei skikkelig, god sjefsmus til jul :-) ".........................................." Og så spørsmål som måtte komme etter julaften: "Hva fikk du av dama til jul, da?" Med påfølgende svar "En skikkelig bra mus..." ;-) 0 Siter
kulisse Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 "Med de trådløse får man vel ikke så lett musesyke." Heh? De fungerer og brukes da på akkurat samme måten som de med tråd...? "..........................................." "De fungerer og brukes da på akkurat samme måten som de med tråd...?" tja, hvis man har det like trangt som her med ledning som stadig henger seg fast, hadde trådløs vært å foretrekke. Mest av alt skulle jeg hatt ei mus uten kule i. De med kule går fort full av støv, virker dårligere, så er det bare å grave inni musa igjen. æsj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.