Gå til innhold

God verktøy

Anbefalte innlegg

Gjest god kvalitet
Skrevet

F.eks skruer og slikt? Har Claes ohlson god verktøy, eller er det bare tull å kjøpe der??

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• fyrlykt

5

• Gemini

3

• IngenLurerDenneGutten

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Godt" verktøy, mener du? :-)

Helt grei kvalitet til hjemme- og hobbybruk. Skruer og spiker er lite avhengig av kvalitet, så lenge de fungerer.

"......................................"

Gjest Publisher
Skrevet

Helt grei kvalitet til hjemme- og hobbybruk. Skruer og spiker er lite avhengig av kvalitet, så lenge de fungerer.

Hvorfor i helvete skal du drive å korrigere og provosere folk?????

Er du en "innerst-inne-taper" som kompenserer det dårlige selvbildet ditt på internett? Men som faller totalt gjennon i det virkelige liv?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er du en "innerst-inne-taper" som kompenserer det dårlige selvbildet ditt på internett? Men som faller totalt gjennon i det virkelige liv?

*LOL*

Skrevet

Et forsøk på å bevare språket vårt kanskje?

Skrevet

Provosere !!?? Helt på sin plass med språklig korrektur - også i et forum som dette.

Skrevet

Den korreksjonen der var vel helt på sin plass, synes du ikke?

Skrevet

Er du tilbakestående? Eier du ikke selvinnsikt? Eier du ikke evnen til å forstå humor? Ærlig talt, nå driter du deg så grundig ut at det beste du kan gjøre er å logge av og aldri logge på igjen :-)

"..........................................."

Gjest god kvalitet
Skrevet

Ja,hehe, godt verktøy mente jeg! men mente egentlig skrutrekkere, istedentfor skruer da. Uff, blir bare skriveleif på meg idag.

Skrevet

Provosere !!?? Helt på sin plass med språklig korrektur - også i et forum som dette.

Nei, språklig korrektur alene er _ikke_ på sin plass her. Imidlertid var det ikke det jeg gjorde - jeg svarte på spørsmålet, og la i tillegg til en setning (med smiley) om ordbruken.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja,hehe, godt verktøy mente jeg! men mente egentlig skrutrekkere, istedentfor skruer da. Uff, blir bare skriveleif på meg idag.

skrutrekkere? Er det det samme som skrujern?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei:-/

Skrevet

Selvfølgelig ikke. En skrutrekker bruker man til å skru-trekke med (f.eks å trekke skruer). Et skrujern bruker man, logisk nok, til å skru-jerne med (f.eks å jerne skruer).

Herregud, MA! Vet du ikke såpass?!?!

"........................................"

Skrevet

Selvfølgelig ikke. En skrutrekker bruker man til å skru-trekke med (f.eks å trekke skruer). Et skrujern bruker man, logisk nok, til å skru-jerne med (f.eks å jerne skruer).

Herregud, MA! Vet du ikke såpass?!?!

"........................................"

D'oh! Så klart, dette er jo helt logisk... :)

Skrevet

D'oh! Så klart, dette er jo helt logisk... :)

Riv, ruskende logisk :-)

".................................."

Gjest Publisher
Skrevet

Er du tilbakestående? Eier du ikke selvinnsikt? Eier du ikke evnen til å forstå humor? Ærlig talt, nå driter du deg så grundig ut at det beste du kan gjøre er å logge av og aldri logge på igjen :-)

Uansett, du framstår som en drittsekk, og de drittsekkene jeg kjenner har omtrent samme adferd som deg.

Gjest Publisher
Skrevet

Den korreksjonen der var vel helt på sin plass, synes du ikke?

Nei, det syns jeg overhodet ikke. De som absolutt skal korrigere andres skrivefeil, som de utmerket godt skjønner, er små, veldig små mennesker.

Gjest Publisher
Skrevet

Nei, det syns jeg overhodet ikke. De som absolutt skal korrigere andres skrivefeil, som de utmerket godt skjønner, er små, veldig små mennesker.

Sånn sett er denne Prozak en svært liten person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...