Gjest god kvalitet Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 F.eks skruer og slikt? Har Claes ohlson god verktøy, eller er det bare tull å kjøpe der?? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 "Godt" verktøy, mener du? :-) Helt grei kvalitet til hjemme- og hobbybruk. Skruer og spiker er lite avhengig av kvalitet, så lenge de fungerer. "......................................" 0 Siter
Gjest Publisher Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 "Godt" verktøy, mener du? :-) Helt grei kvalitet til hjemme- og hobbybruk. Skruer og spiker er lite avhengig av kvalitet, så lenge de fungerer. "......................................" Hvorfor i helvete skal du drive å korrigere og provosere folk????? Er du en "innerst-inne-taper" som kompenserer det dårlige selvbildet ditt på internett? Men som faller totalt gjennon i det virkelige liv? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hvorfor i helvete skal du drive å korrigere og provosere folk????? Er du en "innerst-inne-taper" som kompenserer det dårlige selvbildet ditt på internett? Men som faller totalt gjennon i det virkelige liv? *LOL* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hvorfor i helvete skal du drive å korrigere og provosere folk????? Er du en "innerst-inne-taper" som kompenserer det dårlige selvbildet ditt på internett? Men som faller totalt gjennon i det virkelige liv? Et forsøk på å bevare språket vårt kanskje? 0 Siter
Gjest fokuset Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hvorfor i helvete skal du drive å korrigere og provosere folk????? Er du en "innerst-inne-taper" som kompenserer det dårlige selvbildet ditt på internett? Men som faller totalt gjennon i det virkelige liv? Provosere !!?? Helt på sin plass med språklig korrektur - også i et forum som dette. 0 Siter
org Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hvorfor i helvete skal du drive å korrigere og provosere folk????? Er du en "innerst-inne-taper" som kompenserer det dårlige selvbildet ditt på internett? Men som faller totalt gjennon i det virkelige liv? Den korreksjonen der var vel helt på sin plass, synes du ikke? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hvorfor i helvete skal du drive å korrigere og provosere folk????? Er du en "innerst-inne-taper" som kompenserer det dårlige selvbildet ditt på internett? Men som faller totalt gjennon i det virkelige liv? Er du tilbakestående? Eier du ikke selvinnsikt? Eier du ikke evnen til å forstå humor? Ærlig talt, nå driter du deg så grundig ut at det beste du kan gjøre er å logge av og aldri logge på igjen :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest god kvalitet Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 "Godt" verktøy, mener du? :-) Helt grei kvalitet til hjemme- og hobbybruk. Skruer og spiker er lite avhengig av kvalitet, så lenge de fungerer. "......................................" Ja,hehe, godt verktøy mente jeg! men mente egentlig skrutrekkere, istedentfor skruer da. Uff, blir bare skriveleif på meg idag. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Provosere !!?? Helt på sin plass med språklig korrektur - også i et forum som dette. Nei, språklig korrektur alene er _ikke_ på sin plass her. Imidlertid var det ikke det jeg gjorde - jeg svarte på spørsmålet, og la i tillegg til en setning (med smiley) om ordbruken. "..........................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Ja,hehe, godt verktøy mente jeg! men mente egentlig skrutrekkere, istedentfor skruer da. Uff, blir bare skriveleif på meg idag. skrutrekkere? Er det det samme som skrujern? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 skrutrekkere? Er det det samme som skrujern? Nei:-/ 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 skrutrekkere? Er det det samme som skrujern? Selvfølgelig ikke. En skrutrekker bruker man til å skru-trekke med (f.eks å trekke skruer). Et skrujern bruker man, logisk nok, til å skru-jerne med (f.eks å jerne skruer). Herregud, MA! Vet du ikke såpass?!?! "........................................" 0 Siter
Freya Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Selvfølgelig ikke. En skrutrekker bruker man til å skru-trekke med (f.eks å trekke skruer). Et skrujern bruker man, logisk nok, til å skru-jerne med (f.eks å jerne skruer). Herregud, MA! Vet du ikke såpass?!?! "........................................" D'oh! Så klart, dette er jo helt logisk... 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 D'oh! Så klart, dette er jo helt logisk... Riv, ruskende logisk :-) ".................................." 0 Siter
Gjest Publisher Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Er du tilbakestående? Eier du ikke selvinnsikt? Eier du ikke evnen til å forstå humor? Ærlig talt, nå driter du deg så grundig ut at det beste du kan gjøre er å logge av og aldri logge på igjen :-) "..........................................." Uansett, du framstår som en drittsekk, og de drittsekkene jeg kjenner har omtrent samme adferd som deg. 0 Siter
Gjest Publisher Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Den korreksjonen der var vel helt på sin plass, synes du ikke? Nei, det syns jeg overhodet ikke. De som absolutt skal korrigere andres skrivefeil, som de utmerket godt skjønner, er små, veldig små mennesker. 0 Siter
Gjest Publisher Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Provosere !!?? Helt på sin plass med språklig korrektur - også i et forum som dette. Nei, det syns jeg overhodet ikke. De som absolutt skal korrigere andres skrivefeil, som de utmerket godt skjønner, er små, veldig små mennesker. Sånn sett er denne Prozak en svært liten person. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.