Gå til innhold

Seponering av anitdepressiva


tonec1365380533

Anbefalte innlegg

tonec1365380533

Hei,

Har seponert Cipramil over en ca 2 mnd periode. Har gått på d i 2 år.SYnes ikke jeg har fått så mange bivirkninger, men nå som jeg har sluttet helt på det har jeg hjertebank, ubhagelig følelse i bryst og kropp og føler meg generelt litt nedstemt.Vil disse symptomene gå over?Har gått på Anitdepressiva for depresjon,men har ikke hatt det de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper de vil gå relativt raskt over. Jeg hadde gså en periode hvor nedtrappingen gikk greit, mens i det jeg sluttet helt fikk jeg det litt ubehagelig en ukes tid eller to. Men det kom seg gradvis.

Har også sluttet på SSRI etter å ha gått på det en god stund, og det går greit foreløpig. Har dager da jeg føler meg litt nede, men husker at det hadde jeg da vitterlig også når jeg fremdeles gikk på medisiner. Lykke til i tiden fremover.

Vh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...