Gå til innhold

Dildoer til 10-åringer og annet svineri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg hurpe også. Helt vanvittig. Synes ikke de skal vise bilder av dildoer på tv heller på formiddagen...

(også irriterer jeg meg over journalisten som kaller en 10-åring for "ungjente", hun er da en jentunge!)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

kvalmt, og ingenting annet!

Jeg har ikke sett noen av disse episodene, men jeg så en gang da de begynte så vidt å snakke om onanering, midt på lyse dagen.

Det er jo nesten som en må blokke kanalen hvis en har småbarn.

Skrevet

Vi får håpe at de blingset på alderen, selv om det er tvilsomt. Detter er for dumt og drøyt.

Har ikke sett så mye sex relaterte ting der, men de virker ikke altfor skarpte de som sitter der. Blir nesten flau på deres vegne.

Skrevet

Det er vel ikke for ingenting at det heter MESS-tv... de sender jo bare søppel!

Dette sender de kun for å tjene penger på at folk skal sende inn sms. Bare tull og fjas! Hadde vært mye bedre om de sendte musikkvideoer slik andre kanaler gjør, eller helst ingenting når de ikke har sending. Får dessuten gysninger av de to fjollete femihomsene de har der. Ikke noe savn om MESS-tv blir borte, nei.

Skrevet

Jeg syns ikke det er hurpete å synes at dette her er å gå for langt. Sexleketøy som premie når 10åringer deltar er langt over grensen, og det burde programlederne (eller de som lager programmene) skjønt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...