flisa Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Kan vi godta dette av TVNorge -som eller er en "renslig" kanal? http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/26/444483.html Jeg blir forbanna. - hva gjør sex-leketøy til bra premier???? Tror jeg begynner å bli gammel hurpe med knute i nakken. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Da er jeg hurpe også. Helt vanvittig. Synes ikke de skal vise bilder av dildoer på tv heller på formiddagen... (også irriterer jeg meg over journalisten som kaller en 10-åring for "ungjente", hun er da en jentunge!) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 kvalmt, og ingenting annet! Jeg har ikke sett noen av disse episodene, men jeg så en gang da de begynte så vidt å snakke om onanering, midt på lyse dagen. Det er jo nesten som en må blokke kanalen hvis en har småbarn. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Vi får håpe at de blingset på alderen, selv om det er tvilsomt. Detter er for dumt og drøyt. Har ikke sett så mye sex relaterte ting der, men de virker ikke altfor skarpte de som sitter der. Blir nesten flau på deres vegne. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg synes de går altfor langt! 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det er vel ikke for ingenting at det heter MESS-tv... de sender jo bare søppel! Dette sender de kun for å tjene penger på at folk skal sende inn sms. Bare tull og fjas! Hadde vært mye bedre om de sendte musikkvideoer slik andre kanaler gjør, eller helst ingenting når de ikke har sending. Får dessuten gysninger av de to fjollete femihomsene de har der. Ikke noe savn om MESS-tv blir borte, nei. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg syns ikke det er hurpete å synes at dette her er å gå for langt. Sexleketøy som premie når 10åringer deltar er langt over grensen, og det burde programlederne (eller de som lager programmene) skjønt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.