Dole73 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei jeg har mann på 32 år over et år nå sliti med at kroppen har vært utslitt, høye leververdier og mye smerter i magen. I oktober i fjor så fikk jeg kraftig smerter rundt brystet etter mye stress på jobb, privat og studier.Fikk beskjed at jeg var heldig som slap billig unna. Det var muskulært. Lå 2 dager på sykehuset. Har siden det hatt leververdier opp til 179 og kroppen har vært rotten. August i år så tok jeg nye leverprøver og da var den på 179. Nå så føler jeg at kroppen er grei så lenge jeg tar det med ro. Drikker minmalt av alkohol og trener 3 ganger i uken.Men fortsatt er leververiden høye og øker jeg tempo litt så merker jeg det med smerter i magen, blir sliten. Hadde kyssesyken for 10 år siden kraftig og var sykemeldt i 6 mnd. Kan dette være noen ettervrikning med høye leververdier, smerter i magen og utslitt kropp. Skal ha en grunding undersøkelse på sykehuset på torsdag 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199915-h%C3%B8ye-leververdier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.