Gå til innhold

Mess-TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser en artikkel om at programlederen i Mess-tv hadde en 10-åring på telefonen, og hadde tenkt å gi henne et sex-leketøy i premie på en konkurranse.

Nederst i artikkelen står følgende:

"For to uker siden ble programleder Michelle Holm sparket etter å ha slengt rasistiske bemerkninger under sending.

I mars simulerte den samme programlederen munnsex med kollega og «Baren»-vinner Bjørn Sjulstok.

Episoden skjedde en måned etter at en erigert penis ble vist på skjermen.

I januar i år ble seere oppfordret til å navngi lesbiske og homofile kjendiser.

Tidligere har programlederne også vartet opp med et strippeshow på direkten."

Ja, jeg vet ikke hva jeg skal si engang jeg. Begynner jeg å bli altfor prippen hvis jeg sier at dette bare ikke går an?

Skrevet

Ser jo ikke at det en tråd 4 cm lenger ned om akkurat samme artikkel.

Skrevet

At det er møkka-TV av verste lavmpål, er i hvert fall hevet over enhver tvil.

Simulering av munnsex er bare dårlig smak, men hvis (voksne) folk vil være så plumpe, så be my guest.

Å komme med rasistiske ytringer, og oppfordre til outing av seksuell

legning er imidlertid helt hårreisende, grovt umoralsk og i tillegg ulovlig, så det skulle bare mangle at vedkommende ble fjernet. Herrejesus.

*rister på hodet*

Hvis det at jeg misliker sånt gjør meg prippen, ja, så er jeg langt fra flau over det.

Skrevet

Så lenge de setter slike brød som de gjør til lede programmene, fullstendig uten regler og rammer, så må det gå slik.

Hater dette programkonseptet, som stort sett tar sikte på å robbe 14 åringer kontantkort.

Skrevet

Ser jo ikke at det en tråd 4 cm lenger ned om akkurat samme artikkel.

Ikke bry deg om meg! :)

Skrevet

Jeg reagerer mest på at et så spekulativt program, hvor eneste hensikt er å robbe sms-avhengige ungdom for tusenvis av kroner, er lovlig.

At de går over streken er sikkert bevisst. De får helt sikkert mange ekstra seere som følge av all sexen de spiller på.

Skrevet

Mess tv og lignende programmer er jo uansett så forbanna tåpelig at det er vanskelig å finne ord for det. Bra de hadde vett til å sparke henne da hvertfall.

Skrevet

Jeg har i grunnen aldri sett disse sendingene, så jeg vet ikke hva det går i, men har så vidt zappet innom et par ganger og må si at jeg hadde vært flau over å vise sånt søppel på TV. Det virker overhodet ikke planlagt i det hele tatt, de sitter jo bare der og jatter med seg selv...

Har selv jobbet i både radio og TV-produksjon og vet at å lage programmer av kvalitet ligger det utrolig mye jobb bak. Man kan liksom ikke bare plukke inn en pen jente fra gaten og sette henne til å være programleder, får jo inntrykk av at det er det de gjør her...

Skrevet

Jeg synes heller ikke dette går an. Jeg kjenner en av programlederne der inne fra min barndom, og hun er også sånn i virkeligheten, ufordragelig.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg synes heller ikke dette går an. Jeg kjenner en av programlederne der inne fra min barndom, og hun er også sånn i virkeligheten, ufordragelig.

I min fjerne periferi av bekjentskap så har man Adam fra Mess-tv. Han er like dum i virkeligheten.

Skrevet

kanskje vi skulle tatt inn de gode gamle pausefiskene igjen istedenfor det søppelet her?

har du en link til artikkelen?

Skrevet

MEss TV, er jo Lavmål deLux... Hender jeg har på sone2 pga. musikken, ingen hÖydare det heller, men "vertene" er i det miste anstendige (iallefall når jeg har sett på)

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Som jeg har sagt før; Mess TV er det dårligste jeg noen gang har sett på tv - og det sier ikke lite. Ekstremt barnslig med dårlige programledere.

Skrevet

men jeg skjønner ikke hvordan hun Michelle kunne komme til å uttale seg om afrikanere på den måten hun gjorde er meg uforståelig (så ikke på episoden). Bare trodde ikke

hun var typen til å si at alle afrikanere burde steriliseres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...