Gå til innhold

Irritabel tykktarm ?! Heller invalidisering av liv

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som har fått diagnosert irritabel tykktarm. Jeg har hatt denne sykdommen vekselsvis i 3 år, med andre ord har tykktarmen tatt helt overhånd når det kommer til det sosiale livet mitt. Jeg sluttet på den tidligere jobben pga sykdommen. Som oftes er det alltid diaren. Men det som plager meg mest

er luftutslipp bak og ånden. Jeg får en veldig ekkel ånde etter at jeg har spist på morgen og når jeg ikke spiser. Jeg har prøvd alt av dietter og er allerede laktoseintolerant. Lurte derfor på om det er noe medisiner som kan hjelpe mot ånden og lekkbak?

Siden det er mange som spør om akkurat denne sykdommen , er det ikke mulig å sette opp en forum for akkurat dette der man kan utveklse erfaringer ?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...