skaroline Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei, Jeg er 29år og er mye plaget med noe jeg kaller influensa. 10-12 ganger i året (de siste 10 årene) blir jeg helt slått ut i 3-5 dager med influensa lignende symptomer. Det starter alltid med sår/vond hals og stiv nakke, kroppen er helt utslitt og verker, dette varer alt fra 2-4 dager før det så går over i neste fase med rennende nese/forkjølelse og tørrhoste. De dagene det er værst sover jeg el. ligger i sengen og ikke orker å løfte en finger. Da jeg var 12 år hadde jeg kyssesyken og jeg var svært dårlig, jeg føler vel egentlig at noen av de samme symptomene er der nå som da. Har vært hos utallige leger, og de fleste mener bare imunforsvaret mitt er svekket pga kyssesyken i tidlig alder og at det ikke er noe å gjøre. Hva mener dere? Jeg har prøvd med forskjellige kostilskudd/vitaminer, B12 sprøyter, nå går jeg på Avant Garden. Men tydeligvis virker ingen av delene. Kan dere hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199952-influensa-kyssesyke-lignende-syk-flere-ganger-i-%C3%A5ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.