Hønemoren Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Teflonbelegget i en kjele er slitt av flere steder. Vet noen om det gjør noe å bruke denne? 0 Siter
flowy Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg har hørt at det er kreftfremkallende, men jeg vet ikke sikkert.. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Jeg har hørt at det er kreftfremkallende, men jeg vet ikke sikkert.. Takk, mener også jeg har lest at det ikke er bra. Kaster nok den kjelen, ja. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Takk, mener også jeg har lest at det ikke er bra. Kaster nok den kjelen, ja. Har også hørt at det er kreftfremkallende. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Du bør helst ikke få teflon i deg (heller ikke bruke teflonbelagte panner/etc ved veldig sterk varme. Se http://www.tu.no/nyheter/energi/article22582.ece Selv har jeg en teflonpanne som har noen sår, men som vi bruker fortsatt... Burde nok latt den gå i søpla.... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Kjøp nytt, helst titan. Om det er kreftfremkallende er jo en ting..men limet de bruker er ikke spesielt sunt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.