galax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har i lengre tid ( flere år) hatt Kratere inne i munnen (kinnet). Det ser ut som om at det har vårt små dyr der og ”spist kjøtt” og etterlatt en forsterket hvit kant rundt området. I de siste 2 ukene har jeg fått bleke hudområder i gommen rundt de bakerste tennene mine her også med en forsterket hvit kant som avgrenser mot det ”friske området” som gradvis går fremover. I tilegg kommer det hvite prikker under huden i kinnene (små runde ringer). Jeg har i tillegg hatt kløe i lengre tid i rektum (1/2 år). Nå har jeg fått noen folder der omkring endetarmsåpningen. Når jeg ser i speilet (etter beste evne) så det der ut som ”vorter” rundt endetarmsåpningen. Det begynner kanskje å bli litt betent ”like der inne”. Jeg er Livredd leger/tannleger i tilegg må jeg påpeke at jeg kanskje har litt nerver etter at jeg for et par år siden ble plaget av et akutt anfall av panikkangst. Jeg ble da sykemeldt i 1 mnd og slet med dette lenge. Jeg har i lengre tid allikevel sett på nett etter mine symptomer får så se hva det kan være og Chrons sykdom er noe jeg frykter i tillegg til kreft som er mitt ultimale mareritt. (jeg har også 4 sølvfyllinger og har også lest noe om kvikksølvforgiftning). Hva kan det være, jeg finner ingen ”småting” det kan være i mitt søken som man bare fjerner med piller og medisiner. Bare store operasjoner, cellegifter, ubehagelige undersøkelser og alt det som får meg til å besvime bare ved tanken. Jeg er 27 år har en sønn fra tidligere forhold på 8 og ei fantastisk jente jeg drømmer om å gifte meg med neste år, jeg er IKKE klar for å forlate livet ennå!! Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200058-et-rop-om-hjelp-og-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…