Gjest KariKruskakli Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg var først innom denne tråden i dag, og har ikke lest den nøye. Hvis du følger med andre steder så ser du hva jeg har skrevet i dag. Jeg tror deg ikke, vet du;) Egentlig er jeg ikke sint på deg eller noe. Greier ikke bli sint på noen jeg ikke kjenner. Men jeg blir nysgjerrig på deg som person. Hvem er du EGENTLIG? Jeg er ganske nysgjerrig av meg,så jeg skulle ønske jeg kunne møte deg i virkeligheten. Men tror ikke jeg tør. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg tror deg ikke, vet du;) Egentlig er jeg ikke sint på deg eller noe. Greier ikke bli sint på noen jeg ikke kjenner. Men jeg blir nysgjerrig på deg som person. Hvem er du EGENTLIG? Jeg er ganske nysgjerrig av meg,så jeg skulle ønske jeg kunne møte deg i virkeligheten. Men tror ikke jeg tør. Hvorfor skulle du være sint på meg? Hvis du tør maile med meg så kan du sende mail til [email protected]. Jeg kan godt fortelle deg noe om meg selv i mail, men ser gjerne at jeg ikke leser det på dol senere. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hvorfor skulle du være sint på meg? Hvis du tør maile med meg så kan du sende mail til [email protected]. Jeg kan godt fortelle deg noe om meg selv i mail, men ser gjerne at jeg ikke leser det på dol senere. Jeg har felles mailadresse med mannen min, og vil holde han utenfor dol-livet mitt og mine pms-plager osv. Vet ikke om det er så lurt å gjøre det fra jobben heller. Jeg skal se om jeg får opprettet egen emailadresse. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg har felles mailadresse med mannen min, og vil holde han utenfor dol-livet mitt og mine pms-plager osv. Vet ikke om det er så lurt å gjøre det fra jobben heller. Jeg skal se om jeg får opprettet egen emailadresse. Det forstår jeg godt, og det er ganske enkelt å lage en hotmail adresse. Du gjør det på et minutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.