Gå til innhold

Gravid og silikon

Anbefalte innlegg

Tok oprasjon i slutten av mars la inn 250ml i hvert brystgjennom brystvorten.JUni følte jeg at de ikke var helt bra ,små søkk i det ene brystet på oversiden og litt skjele aktig under ømt på begge.Dette begynnte å bli bedre uten at jeg forsto at jeg var gravid da menstrasjon fortsatte i to mnd.som vanlig..De vokste men det forsto jeg ikke eller merket ikke noe særlig grunnet opraqsjonen. No er jeg 4,5mnd på vei og er redd de er kapslet seg på begge-i tillegg vokser de som bare det blitt redd og bekymmret for hvor dette skal ende....med tanke på når jeg får melk osv..er 1,69 cm og veier no 60 kilo så det ser heller litt rart ut også...Angrer ikke på silikonen men er redd hva kan gjøres for meg har dere vært borti lignende situasjon før..Har heller ikke råd til ny oprasjon så snart..

Takker masse for svar hilsen bekymmret gravid

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200070-gravid-og-silikon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det er klart at brystene vil vokse når du er gravid, og desto mer når du har proteser. Du må nok regne med at brystene strekker seg og kanskje henger litt etter fødselen. Det er imidlertid ikke farlig hverken for deg eller barnet, heller ikke med amming. Derfor skal du slappe av med dette og glede deg over graviditeten. Så får du heller oppsøke legen når du er ferdig med å amme. Det er neppe noe som skal gjøres på dette tidspunkt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200070-gravid-og-silikon/#findComment-1418372
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...