Gå til innhold

Fastlegetull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi...

Var inne på trygdeetaten.no for å sjekke ut den nye ordningen med at man kan bytte fastlege via nettet. Logget meg ut til slutt, og fikk opp meldingen: Du er nå logget ut.

For å være helt sikker på at ingen kan se hva du har gjort bør du lukke nettleseren.

Fnis... Håper virkelig ingen ser hva jeg har gjort! *liksom-skamfull*

Skrevet

Jeg synes de er litt overhysteriske på dette fastleget-taushetspliktstyret. Er det så innmari farlig om noen vet hvilken fastlege man har da? De operer jo ikke med ventelister for å få den fastlegen man vil pga det...

Skrevet

Jeg synes de er litt overhysteriske på dette fastleget-taushetspliktstyret. Er det så innmari farlig om noen vet hvilken fastlege man har da? De operer jo ikke med ventelister for å få den fastlegen man vil pga det...

Skarreværra taushetsplikt, så skarreværra taushetsplikt, vet du. :)

Gjør ikke meg noe om noen vet hvilken fastlege jeg har, men synes kanskje ikke at det skal være offentlige lister over hvem som har den og den fastlegen. Det må være opp til hver enkelt å opplyse hvis de har lyst til det. :)

Skrevet

Skarreværra taushetsplikt, så skarreværra taushetsplikt, vet du. :)

Gjør ikke meg noe om noen vet hvilken fastlege jeg har, men synes kanskje ikke at det skal være offentlige lister over hvem som har den og den fastlegen. Det må være opp til hver enkelt å opplyse hvis de har lyst til det. :)

De trenger jo ikke la listene være offentlige selv om fastlegekontoret har ventelister på særs populære leger...

Det er jo litt idiotisk at man for å få den legen man vil må ringe, ringe, ringe og ringe igjen og ha flaks i tillegg!

Skrevet

De trenger jo ikke la listene være offentlige selv om fastlegekontoret har ventelister på særs populære leger...

Det er jo litt idiotisk at man for å få den legen man vil må ringe, ringe, ringe og ringe igjen og ha flaks i tillegg!

Du trenger jo ikke det lenger, nå kan du jo gjøre det via nettet! :)

Anyway, syntes bare den utloggingskommentaren var morsom jeg. :)

Skrevet

hehe, det var en artig melding. blir som den linken jeg så her i går om far og datter over msn, der far(uten webcam) spør om datter ser at han søler kaffe.

Skrevet

Prøvde på liksom å bytte fastlege. Samtlige leger innen rimelig avstand hadde fulle lister, og det så ikke ut til at vi kunne sette oss på venteliste...

Skrevet

Nei men det er kanskje dumt at de leser personnummeret...

Skrevet

ja gå å skam deg!! Bytte fastlege, hva tenker du på egentlig!!

Du går tenke grundig igjennom hva slags konsekvenser det du har gjort får for andre..

hi hi:)

Skrevet

ja gå å skam deg!! Bytte fastlege, hva tenker du på egentlig!!

Du går tenke grundig igjennom hva slags konsekvenser det du har gjort får for andre..

hi hi:)

Uff ja, jeg rødmer og blekner om hverandre nå... Tenk om noen fant ut hvilken pervo jeg er som driver og surfer etter fastleger på nettet!

Iiiiiiiiiiik! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...