Gå til innhold

Silikon - oppfølgingstime

Gjest Nye pupper - here I come

Anbefalte innlegg

På mandag var jeg på oppfølgingstime etter å ha lagt inn silikon for drøyt 6 mnd. siden. Som noen her inne sikkert vet er det et par ting jeg ikke har vært fornøyd med.

1. Legen la inn større innlegg enn vi ble enige om

2. Arret ligger for langt nede (du kan se det noen ganger under BH/bikini).

Jeg hadde derfor bestemt meg for å klage (og gruet meg skikkelig.)

Men legen tok supergodt imot klagene:-)

Han sa at jeg var førstemann til å klage på at de hadde blitt for store (vet jo ikke om det var sant...) Han kunne legge inn mindre innlegg, men mente at de da ville henge mer. (Og slik han forklarte det virket det logisk). Dette ville også koste meg litt.

Arret sa han at var en reklamasjonssak, og at han kunne fikse det. Denne operasjonen var omtrent som å fjerne en føflekk, altså ikke store saken.

Han sendte meg hjem for å tenke over det, og foreslo at jeg kontaktet han om et par mnd. (Mente det fortsatt kunne endre seg – noe jeg ikke har den store troen på)

Er det noen her som har fått "flyttet" arret, og kan forklare meg litt hvordan dette fungerer? Forstår ikke det helt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200225-silikon-oppf%C3%B8lgingstime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

airin1365380759

Hmm, skjønne ikke hvordan man kan flytte eller fjerne arret.. Da må han vel i så tilfelle strekke huden litt opp under brystet slik at arret blir løftet lenger opp, hehe.. Har faktisk aldri hørt om det før, men spurte du ikke han hvordan han mente å gjøre det?

Hmm, skjønne ikke hvordan man kan flytte eller fjerne arret.. Da må han vel i så tilfelle strekke huden litt opp under brystet slik at arret blir løftet lenger opp, hehe.. Har faktisk aldri hørt om det før, men spurte du ikke han hvordan han mente å gjøre det?

Joda, jeg spurte, men

Prøver en gang til...

Joda, jeg spurte om det helt på slutten av konsultasjonen. Han svarte egentlig bare med at han skulle flytte huden under arret litt lengre opp. Så stresset han videre til en operasjon han skulle ta.

Kommer nok ikke til å legge meg under kniven en gang til før jeg får en ordentlig forklaring:-)

• 2 uker senere...

Hei, jeg vurderer selv å ta silikon, men ble litt skremt her... hvilken klinikk/kirurg var du his?

Var på Volva i Fredrikstad. De har bare en kirurg som gjør dette.

Virker som om jeg har vært litt uheldig. Har ikke hørt om noen på andre klinikker hvor kirurgen selv legger inn det han vil...

At arret har blitt for langt nede mente han hente noen ganger, men om det også hender andre vet jeg ikke.

Dersom du skal gjøre det kan du jo alltids konfrontere kirurgen med dette og høre hans mening.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...