Gjest Trudelidu Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei! Jeg hadde et innlegg her om dagen, ang. en mann du sa du kjente og som du mente ikke var helt god bestandig. Nå skjer det så mye rart her, og det er helt tydelig at han vil ha oss vekk.Bruker alle midler han kan. Det hele startet med en byggesøknad vi sendte, og nå har det blitt helt ville tilstander. Kjenner du han godt? Synes han er nifs jeg. Hvor langt er han villig til å gå, tror du? Er det best å komme seg vekk? Mistenker han for å være psykopat. (Ikke røp noe om hvem mannen er) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Beklager at jeg ikke har svart - glemmer å stikke innom "meldinger"... Jeg kjenner ham ikke personlig, men jeg har jobbet i samme organisasjon. Han har rykte på seg for å være uberegnelig og oppfarende, og tar ikke fem øre for å skjelle ut folk som ikke er enig med ham. I følge sladrepressen på jobben, så var det bare et tidsspørsmål før en av hans hysteriske anfall kom ut i media... Jeg vet ikke om han kan finne på å kutte opp dekkene dine - men jeg ville tatt kontakt med politiet var jeg deg. De har jo noe på ham fra før... Kjøpte du deg et web-kamera? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1426759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudelidu Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Beklager at jeg ikke har svart - glemmer å stikke innom "meldinger"... Jeg kjenner ham ikke personlig, men jeg har jobbet i samme organisasjon. Han har rykte på seg for å være uberegnelig og oppfarende, og tar ikke fem øre for å skjelle ut folk som ikke er enig med ham. I følge sladrepressen på jobben, så var det bare et tidsspørsmål før en av hans hysteriske anfall kom ut i media... Jeg vet ikke om han kan finne på å kutte opp dekkene dine - men jeg ville tatt kontakt med politiet var jeg deg. De har jo noe på ham fra før... Kjøpte du deg et web-kamera? Det stemmer med det bildet vi har av han. Virker som han vil styre nabolaget sitt. Nå prøver han å kaste ut leieboerne våre. Vi har rolige og ordentlige leieboere, men han vil ha hevn, hevn, hevn. Da han ikke fikk det gjennom i første omgang, går han helt opp til politikernivå. Bruker alle midler. Men vi greier nok å dra det her i land, ved å gjøre små endringer på leiligheten. Lurer bare på hva det neste han finner på nå. Han vant jo ikke hekkesaken. Selv om det sto forlik, var det et meget dårlig forlik for han, og noen dager etter var det hull i dekket igjen. Du skulle sett han med hageslangen. Vi var fattiglus, vi hadde stygg hage, stygt hus, stygg bil, vi var nedsyltet i gjeld og vi hadde ikke fått til noe ting her i verden. Leieborne våre var vitner og de ble kalt sigøynerpakk. Han skulle sparke oss langt opp i rettssystemet, sa han.( Nå vet du hvordan det gikk ) Huff, jeg er redd om han ikke får kastet ut leieboerne, kan han finne på enda mye mer rart fremover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1426791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dsafdsafdsaf Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det stemmer med det bildet vi har av han. Virker som han vil styre nabolaget sitt. Nå prøver han å kaste ut leieboerne våre. Vi har rolige og ordentlige leieboere, men han vil ha hevn, hevn, hevn. Da han ikke fikk det gjennom i første omgang, går han helt opp til politikernivå. Bruker alle midler. Men vi greier nok å dra det her i land, ved å gjøre små endringer på leiligheten. Lurer bare på hva det neste han finner på nå. Han vant jo ikke hekkesaken. Selv om det sto forlik, var det et meget dårlig forlik for han, og noen dager etter var det hull i dekket igjen. Du skulle sett han med hageslangen. Vi var fattiglus, vi hadde stygg hage, stygt hus, stygg bil, vi var nedsyltet i gjeld og vi hadde ikke fått til noe ting her i verden. Leieborne våre var vitner og de ble kalt sigøynerpakk. Han skulle sparke oss langt opp i rettssystemet, sa han.( Nå vet du hvordan det gikk ) Huff, jeg er redd om han ikke får kastet ut leieboerne, kan han finne på enda mye mer rart fremover. vi skal bygge hus, men vi har fått en nabo som tydeligvis ikke vil ha noen nabo. Han vil vi skal sprenge bort hele tomten, helst bygge under bakkenivå, vi har en skråtomt. Han vil ikke at vi skal bygge tomannsbolig, men enebolig. Ingen av oss to familiene har tenkt til det. Han vil vi skal flytte huset lenger bort, og det er en del av tomten han ikke vil vi skal bygge på. Vi har en liten tomt som vi må utnytte maksimalt. Vi kan hverken flytte huset eller bygge enda mindre. I tillegg snakker han om gamle dager da de kunne bruke tomten, som er nå vår, fritt!! Det er jo vi som eier den nå. Håper ikke han og blir slik vanskelig nabo når vi er ferdig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1426807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det stemmer med det bildet vi har av han. Virker som han vil styre nabolaget sitt. Nå prøver han å kaste ut leieboerne våre. Vi har rolige og ordentlige leieboere, men han vil ha hevn, hevn, hevn. Da han ikke fikk det gjennom i første omgang, går han helt opp til politikernivå. Bruker alle midler. Men vi greier nok å dra det her i land, ved å gjøre små endringer på leiligheten. Lurer bare på hva det neste han finner på nå. Han vant jo ikke hekkesaken. Selv om det sto forlik, var det et meget dårlig forlik for han, og noen dager etter var det hull i dekket igjen. Du skulle sett han med hageslangen. Vi var fattiglus, vi hadde stygg hage, stygt hus, stygg bil, vi var nedsyltet i gjeld og vi hadde ikke fått til noe ting her i verden. Leieborne våre var vitner og de ble kalt sigøynerpakk. Han skulle sparke oss langt opp i rettssystemet, sa han.( Nå vet du hvordan det gikk ) Huff, jeg er redd om han ikke får kastet ut leieboerne, kan han finne på enda mye mer rart fremover. Jamen herregud da - han har da vel ikke noe han skulle ha sagt på hvem dere har som leieboere!? Så lenge de oppfører seg normalt, så kan han jo bare hoppe og drite i det.. Jeg kan forøvrig fortelle at hans kone er regnet for å være minst like ille, og går under kallenavnet "Trollemor" av hans kollegaer, da hun pleide å ringe inn og kjefte om alt mulig. Han har også en tendens til å flippe ut på fly osv hvis han ikke får "riktig" sete eller noe sånt. Tror de er temmelig glad for å bli kvitt ham på gamle-jobben.... En måte å få has på ham på, er jo å gå til VG. De ville jo elske å få litt mer jucy historier på ham... Fristende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1426812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 vi skal bygge hus, men vi har fått en nabo som tydeligvis ikke vil ha noen nabo. Han vil vi skal sprenge bort hele tomten, helst bygge under bakkenivå, vi har en skråtomt. Han vil ikke at vi skal bygge tomannsbolig, men enebolig. Ingen av oss to familiene har tenkt til det. Han vil vi skal flytte huset lenger bort, og det er en del av tomten han ikke vil vi skal bygge på. Vi har en liten tomt som vi må utnytte maksimalt. Vi kan hverken flytte huset eller bygge enda mindre. I tillegg snakker han om gamle dager da de kunne bruke tomten, som er nå vår, fritt!! Det er jo vi som eier den nå. Håper ikke han og blir slik vanskelig nabo når vi er ferdig. Hørtes stress ut. ja, ja - naboskap er roten til alt ondt.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1426831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudelidu. Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jamen herregud da - han har da vel ikke noe han skulle ha sagt på hvem dere har som leieboere!? Så lenge de oppfører seg normalt, så kan han jo bare hoppe og drite i det.. Jeg kan forøvrig fortelle at hans kone er regnet for å være minst like ille, og går under kallenavnet "Trollemor" av hans kollegaer, da hun pleide å ringe inn og kjefte om alt mulig. Han har også en tendens til å flippe ut på fly osv hvis han ikke får "riktig" sete eller noe sånt. Tror de er temmelig glad for å bli kvitt ham på gamle-jobben.... En måte å få has på ham på, er jo å gå til VG. De ville jo elske å få litt mer jucy historier på ham... Fristende... "Jeg kan forøvrig fortelle at hans kone er regnet for å være minst like ille, og går under kallenavnet "Trollemor" av hans kollegaer, da hun pleide å ringe inn og kjefte om alt mulig" Ha ha ha, når ler jeg meg i hjel. Det var hun som begynte med hageslangen og han tok over. Hun går alldeles over styr, men henne har jeg avskrevet som en hysterisk dame. Skjønt jeg kunne snakke med henne før alt dette styret. Hun elsker hage og blomster, og det er det som opptar henne. Hun ga meg råd om hvordan jeg skulle stelle blomstene og slik. Det var stort sett det vi snakket om tidligere.Hennes verden ser ut til å være veldig liten og jeg vet ikke om jeg skal synes mest synd på henne. Du skulle hørt henne da de fikk nabovarslene om bygging. Hun ringte å skjelte meg ut, og jeg ante først ikke hva hun snakket om (hun er fransk), og jeg trodde det var en misforståelse. Tenke det var noen naboer som skulle ha fest. Visste ikke at nabovarselet kom akkurat da. Mannen min var bortreist. Litt senere skulle jeg ut med søpla, og da kom hun ut med mobilen i hånda og sa at jeg måtte snakke med mannen hennes. Jeg tok røret og ble skjelt ut på det aller groveste av han. Han truet med å henge ut hele familien i media, for det hadde han nemlig myndighet til å gjøre, sa han. Han bruker altså stillingen sin til å true naboene. Vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg. Jeg satte meg rett ned på en benk og lo da de sto der med hageslangen. Kunne ikke gjøre annet. Men nå venter vi bare på fortsettelsen. Mannen min har lenge trodd det var han som stakk hull på dekkene. jeg har nektet å tro det. Trodde ikke det var mulig at voksne folk, kunne oppføre seg slik. Nå er jeg litt mer usikker. Man får jo lyst til å ta igjen, men man kan jo ikke begynne slik. Blir litt paranoid av dette. kanskje han prøver å lokke oss i en felle ? Kanskje han vil at vi skal hevne oss, og så har HAN kamera. En vanvittig tanke, men ingenting overrsaker meg lenger. Før de ble uvenner med oss, var de uvenner med naboen på andre siden. Jeg har sett dem stå med koste og koste sand på føttene til hverandre. Frem og tilbake, frem og tilbake. Disse naboene har nå flyttet. En vanvittig tanke, men ingenting overrsaker meg lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1426916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudelidu Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jamen herregud da - han har da vel ikke noe han skulle ha sagt på hvem dere har som leieboere!? Så lenge de oppfører seg normalt, så kan han jo bare hoppe og drite i det.. Jeg kan forøvrig fortelle at hans kone er regnet for å være minst like ille, og går under kallenavnet "Trollemor" av hans kollegaer, da hun pleide å ringe inn og kjefte om alt mulig. Han har også en tendens til å flippe ut på fly osv hvis han ikke får "riktig" sete eller noe sånt. Tror de er temmelig glad for å bli kvitt ham på gamle-jobben.... En måte å få has på ham på, er jo å gå til VG. De ville jo elske å få litt mer jucy historier på ham... Fristende... Den siste setningen er litt overflødig. Skulle klippe den bort, men det gikk ikke helt;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1426936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudelidu Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 vi skal bygge hus, men vi har fått en nabo som tydeligvis ikke vil ha noen nabo. Han vil vi skal sprenge bort hele tomten, helst bygge under bakkenivå, vi har en skråtomt. Han vil ikke at vi skal bygge tomannsbolig, men enebolig. Ingen av oss to familiene har tenkt til det. Han vil vi skal flytte huset lenger bort, og det er en del av tomten han ikke vil vi skal bygge på. Vi har en liten tomt som vi må utnytte maksimalt. Vi kan hverken flytte huset eller bygge enda mindre. I tillegg snakker han om gamle dager da de kunne bruke tomten, som er nå vår, fritt!! Det er jo vi som eier den nå. Håper ikke han og blir slik vanskelig nabo når vi er ferdig. Det vil være naboklager uansett hvor man skal sette spaden i jorda, men jeg håper og tror at det er få som vil ta av slik som disse her;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1427002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan går det med den crayzy naboen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1440086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudelidu Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan går det med den crayzy naboen? Han jobber hardt for at vi ikke skal få leie ut. Det har blitt leid ut her siden 1985, men det ble ikke søkt om bruksendring den gangen. Så vi må enten gjøre noen små endringer på leiligheten. Få mer lys inn, eller gjøre om til hybel. Tror ikke han skal greie å få kastet dem ut. Har ikke anmeldt dette med dekkene enda. Vi kan ikke være sikker på at det er han som har stukket hull.Det høres litt for utrolig ut. Får se hva vi gjør. Bør kanskje anmelde uansett? Du sier at politiet har noe på han fra før. Veldig nysgjerrig her altså, men skal ikke presse noe ut av deg;) Du kan jo gi meg et lite hint kanskje he he. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200319-fuji/#findComment-1440138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.