Gjest #?!%&)=¤?#?%hjelp! Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg har endelig etter mange ukers hard jobbing, klart å logge meg på mitt eget abonnement på internet ved hjelp av trådløst. Jeg har også klart å få min IP telefon til å fungere. Men de to fungerer bare hver for seg... Hvordan skal jeg koble ledningene for at jeg skal kunne bruke iptelefon samtidig som jeg surfer på nettet? 0 Siter
Gjest #?!%&)=¤?#?%hjelp! Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Litt mer info: Modemet mitt har en port som heter DSL og en som ikke heter noe spesielt. iptelefonmodemet mitt har en port som heter WAN, en som heter LAN og en for telefonledningen. Det trådløse nettverketmodemet (router?) har en port som heter WAN og fire andre som er nummerert fra 1-4. Håper noen er villig til å hjelpe meg. Fikk mange gode forslag når jeg slet med å få til det trådløse nettverket for et par mnd siden (ja, så lang tid har det tatt!) 0 Siter
Gjest #?!%&)=¤?#?%hjelp! Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Plutselig så funker det! TAkk til alle de som eventuelt hadde tenkt å prøve å hjelp meg :-) 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Plutselig så funker det! TAkk til alle de som eventuelt hadde tenkt å prøve å hjelp meg :-) gratulerer! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.