litre Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei hei,jeg har ett stort problem. Den ene av de indre kjønnsleppene mine er veldig stor. den er ca 5 cm lang. Dette er veldig plagsomt for meg. Og må liksom legge den på plass hele tiden. Det er rett og slett vondt,fordi den blir sår når jeg går med bukser.Jeg er i ett fast forhold så det er ingen plager når det gjelder å vise meg frem. Men jeg tenker på det hele tiden og det er virkelig plagsomt.Jeg kjenner det jo hele tiden og. blir så fortvilet at det er fristende å klippe den av. Men jeg skjønner jo at det er farlig,så det er jo ikke noe jeg kommer til å gjøre. nå har jeg slitt med dette i alle år jeg kan huske. og nå er jeg 23 og vil veldig gjerne gjøre noe med det. Men er det mulig å gjøre noe med det da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200375-indre-kj%C3%B8nnslepper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.