Gå til innhold

Kasko på bilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når svarer det seg ikke lenger å ha kaskoforsikring på bilen+

Bilen vår er fra 1993. Jeg hadde et mindre uhell med den i vår og går nå ned på 60% bonus igjen (kr 11000,- vi har en 19 åring i familien)

Vi har akkurat kjøpt oss hus og mannen min studerer siste året på høyskolen så vi kan ikke låne penger til en ny bil med det første.

Skrevet

En så gammel bil vil vel det aldri lønne seg å ha kasko på.

Er jo ikke verdt noe..

Jeg har en fra 98, fant ut at den heller ikke var verdt å kasko på..

Bilen må jo være verdt noe hvis man skal ha kasko, husk det..

Skrevet

Lønner seg nok ikke med kasko på en så gammel bil. Finn ut hva kasko koster og prøv å spar det samme beløpet, så har dere fort en god slump penger til å kjøpe ny om noen år!

Skrevet

En så gammel bil vil vel det aldri lønne seg å ha kasko på.

Er jo ikke verdt noe..

Jeg har en fra 98, fant ut at den heller ikke var verdt å kasko på..

Bilen må jo være verdt noe hvis man skal ha kasko, husk det..

eg har delkasko på min som er frå 1987

Skrevet

Tror ikke det lønner seg når bilen er over fem år. Den synker jo fort i verdi, og da er det ikke mye å få igjen.

Skrevet

Det sies vel at når du ikke har lån mer på bilen så lønner det seg ikke å ha kasko på den.

Men det kan jo være kjekt hvis uhellet skulle vært ute, iallefall hvis bilen ikke er så veldig gammel.

93- modell er gammelt idag til å være bil.

Skrevet

eg har delkasko på min som er frå 1987

Offdå.

Jævla verdifull bil du må ha da =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...