calendula Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Når svarer det seg ikke lenger å ha kaskoforsikring på bilen+ Bilen vår er fra 1993. Jeg hadde et mindre uhell med den i vår og går nå ned på 60% bonus igjen (kr 11000,- vi har en 19 åring i familien) Vi har akkurat kjøpt oss hus og mannen min studerer siste året på høyskolen så vi kan ikke låne penger til en ny bil med det første. 0 Siter
Excelsion Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 En så gammel bil vil vel det aldri lønne seg å ha kasko på. Er jo ikke verdt noe.. Jeg har en fra 98, fant ut at den heller ikke var verdt å kasko på.. Bilen må jo være verdt noe hvis man skal ha kasko, husk det.. 0 Siter
Mirabell Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Lønner seg nok ikke med kasko på en så gammel bil. Finn ut hva kasko koster og prøv å spar det samme beløpet, så har dere fort en god slump penger til å kjøpe ny om noen år! 0 Siter
Goldy79 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 En så gammel bil vil vel det aldri lønne seg å ha kasko på. Er jo ikke verdt noe.. Jeg har en fra 98, fant ut at den heller ikke var verdt å kasko på.. Bilen må jo være verdt noe hvis man skal ha kasko, husk det.. eg har delkasko på min som er frå 1987 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Tror ikke det lønner seg når bilen er over fem år. Den synker jo fort i verdi, og da er det ikke mye å få igjen. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Det sies vel at når du ikke har lån mer på bilen så lønner det seg ikke å ha kasko på den. Men det kan jo være kjekt hvis uhellet skulle vært ute, iallefall hvis bilen ikke er så veldig gammel. 93- modell er gammelt idag til å være bil. 0 Siter
Excelsion Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 eg har delkasko på min som er frå 1987 Offdå. Jævla verdifull bil du må ha da =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.