jegmtv Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg er 27 arig kvinne med en sunn livstil, og drikker sjeldent alkohol. I forbindelse med mitt utdrikningslag for 7-8 maaneder siden drakk jeg store mengder alkohol, og har siden hatt smerter i ovre del av magen, helt lateralt pa hoyre side. Jeg ble svaert daarlig etter denne kvelden med oppkast og uvelhet. I tiden etter har jeg hatt smerter som har kommet og gatt, og som blir mer fremtredende under anstrengende trening. I januar hadde jeg en generell legekontroll hvor det ble tatt blodprove, ville en eventuelt leverskade kunne ses her? Eller er det nodvendig med andre undersokelser? Jeg er for tiden student i Usa. Er det noen form for selvtest jeg kan ta? Eller medisin, helsekost eller noe jeg bor unnga? Er det mulig a fa hepatitt eller annen kronisk leverskade etter en kveld? eller kan det vaere noe annet? Pa forhand takk for hjelpen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200518-smerter-i-leverregionen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.