Gjest venninne av venninnen Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 En venninne av min venninne fyller 40 år og jeg er bedt. Hun skal bestille mat så det blir party og greier. Hva kan jeg som ikke kjenner henne så godt kjøpe? Hvilken prisklasse bør jeg holde meg på? Jeg spurte noen som kjenner henne om jeg kanskje kan kjøpe en flaske vin siden hun er så glad i det men fikk til svar at det er for lite! Hva synes dere og hva hadde dere kjøpt til en ungdommelig singel 40 åring? 0 Siter
Alana Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Kan du ikke kjøpe 2 flasker vin da? :-) 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 En liten gullfisk eller to i bolle. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 For en venninne av en venninne synes jeg en flaske vin er flott jeg! Hun har sikkert skapene fulle med nips og naps fra før. Kjøp vin du. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Siden hun har bestilt mat, og du får full "oppvartning", bør du kanskje trå til med et gavekort på aromaterapi, (eller en skikkelig ansiktsbehandling)? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Vin for lite..? Hm.. Hva med vin og en liten bok om katter (eller andre visdomsordbøker). 0 Siter
serendipity Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 En kvinne på 40 BØR vite å sette pris på en god rødvin. Om du legger deg på ca. kr 250,- så synets jeg det er passelig. Eller du kan jo høre med din venninne om hun samler på noen glass eller lignede. Eller en god håndkrem fra Lancomè som jeg ikke husker navnet på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.