Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man med sånt? Husker ikke et eneste kjerringråd. Hjelp!

Skrevet

Ikke gni på flekken.

Legg duken i fryseren, så kan du plukke av den frosne stearinen. Deretter tar du tørkerullen og strykejernet fatt, legg tørkepapir både over og under flekken og stryker. Da smelter resten og trekkes opp i tørkepapiret.

Skrevet

jeg fikk sterain på en duk forrige helg, vasket den først i maskin, men det hjalp ikke. Så holdt jeg flekken under rennende varmt vann og vips så var den borte...

Skrevet

Husker mamma brukte trekkpapiret mitt som jeg hadde fått på skolen når vi skrev med blekkpenn.

Hun la det opp-på flekken og brukte strykejernet. Problemet med stearinen er jo fetteflekken som blir igjen på dukene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...