Aryane Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Nå slår jeg av maskinen og hiver meg i en taxi, skal besøke kjæresten i Oslo og han har lovet å lage biff til meg i kveld ;o). Gleder meg mest til desserten da, men biff er jo ikke å forakte det heller! HA EN KJEMPEFIN HELG ALLE SAMMEN!!! Sees på søndag! 0 Siter
org Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Ha det riktig godt! Kos dere masssssssse i helga. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Kos deg! Vi reiser til Vestlandet i morgen. Gleder meg til noen dagers ferie :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 God helg! Jeg drar til København snart, og kommer ikke til å være på dol før på søndag kveld eller mandag... *iik* ;-P Det er godt mulig at det blir litt shopping når jeg først er der :-D 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 God helg! Jeg drar til København snart, og kommer ikke til å være på dol før på søndag kveld eller mandag... *iik* ;-P Det er godt mulig at det blir litt shopping når jeg først er der :-D God tur og kos dere masse! Så får du se om du finner de rette skoene der... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Kos deg! Vi reiser til Vestlandet i morgen. Gleder meg til noen dagers ferie :-) Høres godt ut å reise bort litt. Kos dere:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 God helg! Jeg drar til København snart, og kommer ikke til å være på dol før på søndag kveld eller mandag... *iik* ;-P Det er godt mulig at det blir litt shopping når jeg først er der :-D God tur da! *litt misunnelig* Shopping er jo ett must ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 God tur og kos dere masse! Så får du se om du finner de rette skoene der... Det håper jeg at jeg finner! *skrur på shoppingblikket og leter fram de støvlettene jeg vil ha* (hvis de ikke er like dyre der da...) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Det håper jeg at jeg finner! *skrur på shoppingblikket og leter fram de støvlettene jeg vil ha* (hvis de ikke er like dyre der da...) Om de er like dyre finner du nok noen andre, i alle fall ett par (eller to)! 0 Siter
amber sun Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 God tur da! *litt misunnelig* Shopping er jo ett must ;-) Takk Ja, shopping er et must! Enig i det *s* 0 Siter
Babette Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Takk Ja, shopping er et must! Enig i det *s* Shopping og champagne. Gangavstand til alle Paris`fasiliteter. God tur og god natt. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Shopping og champagne. Gangavstand til alle Paris`fasiliteter. God tur og god natt. hehe takker og bukker. :-D God helg til deg også, Babette *s* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 God helg! Jeg drar til København snart, og kommer ikke til å være på dol før på søndag kveld eller mandag... *iik* ;-P Det er godt mulig at det blir litt shopping når jeg først er der :-D Hm, det blir stille for meg i helga da, forstår jeg, når jeg ikke har deg å bryne meg på... God tur! 0 Siter
amber sun Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hm, det blir stille for meg i helga da, forstår jeg, når jeg ikke har deg å bryne meg på... God tur! hehe du får nyte det mens du kan ;-p Men ikke slapp altfor mye av, før du aner det er jeg tilbake. :-D 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 hehe du får nyte det mens du kan ;-p Men ikke slapp altfor mye av, før du aner det er jeg tilbake. :-D Takk for advarselen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Høres herlig ut! Ha en flott helg, og kos deg med desserten! Husker hvordan det var å bare treffes i helgene. Nå er jeg godt gift, og lidenskapen har delvis blitt forlatt til fordel for det å være foreldre. Men vi er nå glade i hverandre for det! 0 Siter
annegunn Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hm, det blir stille for meg i helga da, forstår jeg, når jeg ikke har deg å bryne meg på... God tur! Dobbelt stille? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Dobbelt stille? Så definitivt... Jeg skjønner nesten ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå... 0 Siter
annegunn Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Så definitivt... Jeg skjønner nesten ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå... *søker etter easyinternet på www.yell.com* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.