mamajo Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Endelig er det fredag. Beste dagen i uka!!! Skal lage hjemmelaget pizza i kveld og kose oss til "Beat for beat" på NRK. Hele familien sitter samlet foran TV og synger med. Er det noen andre som har samme opplegg fredagskvelden? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg har dol'et litt og hatt på Beat for beat i bakgrunnen. Kveldens mat står i ovnen (laks med poteter og grønnsaker i alufolie) og jeg skal nå se Nytt på nytt. ) 0 Siter
org Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Ja, her er det fest når beat for beat er! Ungene storkoser seg. Og jeg stekte vafler og satte frem litt gotteri for at det var beat for beat også. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg har dol'et litt og hatt på Beat for beat i bakgrunnen. Kveldens mat står i ovnen (laks med poteter og grønnsaker i alufolie) og jeg skal nå se Nytt på nytt. ) øller her, og når kona dukker opp rusler jeg/vi på bøbben. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Guttungen og jeg har hatt hjemme alene-fest - noe som i hans alder innebærer hamburger og å få se på Beat for beat i pysjen. Ekstra stas i kveld, ettersom han kjenner en av deltagerne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.