Gå til innhold

fest i kveld eller være hjemme?

Anbefalte innlegg

Gjest hjemme tro?
Skrevet

Jeg er egentlig sliten; har hatt så mye vondt i hodet i det siste. Vi er bedt i en bursdagsfest der det nok blir høy musikk og drikking. Orker jeg det tro? Jeg kan ikke drikke.... + venninnen min skal ikke gå. Mannen min kan gå alene tenkte jeg, og så slipper vi barnevakt. Hva ville du gjort?

Skrevet

Det kom nok litt an på hos hvem festen er. Ofte så blir det jo kjempemorsomt når man ikke har lyst til å gå. Men samtidig så kan det jo bli veldig slitsomt hvis du ikke er i form.

Tror nok jeg hadde presset meg avgårde (med et par Paracet innabords), og heller reist tidlig hjem.

Gjest hjemme tro?
Skrevet

Hvor ofte er dere på fest ellers da?

Siden vi har barn så er det heller sjeldent.... Men vi var i bursdag for en måned siden.

Skrevet

Siden vi har barn så er det heller sjeldent.... Men vi var i bursdag for en måned siden.

Dra, om dere har barnevakt tilgjengelig og ikke ruinerer dere på det. Så har du vel mulighet til å dra tidligere hjem dersom du heller skulle få lyst til å sove?

Gjest hjemme tro?
Skrevet

Dra, om dere har barnevakt tilgjengelig og ikke ruinerer dere på det. Så har du vel mulighet til å dra tidligere hjem dersom du heller skulle få lyst til å sove?

Jeg gikk en liten tur, og det var koselig det. Litt kjedelig å være den eneste som ikke drakk....

Gjest hjemme tro?
Skrevet

Det kom nok litt an på hos hvem festen er. Ofte så blir det jo kjempemorsomt når man ikke har lyst til å gå. Men samtidig så kan det jo bli veldig slitsomt hvis du ikke er i form.

Tror nok jeg hadde presset meg avgårde (med et par Paracet innabords), og heller reist tidlig hjem.

Jeg ville helst være hjemme, men jeg gikk en liten tur. Det var koselig men litt kjedelig etter hvert. (Jeg drakk ikke.)

Skrevet

Jeg ville helst være hjemme, men jeg gikk en liten tur. Det var koselig men litt kjedelig etter hvert. (Jeg drakk ikke.)

Så har du i alle fall ikke dårlig samvittighet for at du ikke gikk, og det er jo greit det også.

Skrevet

La mannen gå du -så får du være i fred og ro hjemme :)

Gjest hjemme tro?
Skrevet

La mannen gå du -så får du være i fred og ro hjemme :)

Det var i går.. Men jeg gikk en liten tur. Det var koselig, men egentlig ville jeg slappet av hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...