Gjest hjemme tro? Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg er egentlig sliten; har hatt så mye vondt i hodet i det siste. Vi er bedt i en bursdagsfest der det nok blir høy musikk og drikking. Orker jeg det tro? Jeg kan ikke drikke.... + venninnen min skal ikke gå. Mannen min kan gå alene tenkte jeg, og så slipper vi barnevakt. Hva ville du gjort? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Det kom nok litt an på hos hvem festen er. Ofte så blir det jo kjempemorsomt når man ikke har lyst til å gå. Men samtidig så kan det jo bli veldig slitsomt hvis du ikke er i form. Tror nok jeg hadde presset meg avgårde (med et par Paracet innabords), og heller reist tidlig hjem. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hvor ofte er dere på fest ellers da? 0 Siter
Gjest hjemme tro? Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hvor ofte er dere på fest ellers da? Siden vi har barn så er det heller sjeldent.... Men vi var i bursdag for en måned siden. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Siden vi har barn så er det heller sjeldent.... Men vi var i bursdag for en måned siden. Dra, om dere har barnevakt tilgjengelig og ikke ruinerer dere på det. Så har du vel mulighet til å dra tidligere hjem dersom du heller skulle få lyst til å sove? 0 Siter
Gjest hjemme tro? Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Dra, om dere har barnevakt tilgjengelig og ikke ruinerer dere på det. Så har du vel mulighet til å dra tidligere hjem dersom du heller skulle få lyst til å sove? Jeg gikk en liten tur, og det var koselig det. Litt kjedelig å være den eneste som ikke drakk.... 0 Siter
Gjest hjemme tro? Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Det kom nok litt an på hos hvem festen er. Ofte så blir det jo kjempemorsomt når man ikke har lyst til å gå. Men samtidig så kan det jo bli veldig slitsomt hvis du ikke er i form. Tror nok jeg hadde presset meg avgårde (med et par Paracet innabords), og heller reist tidlig hjem. Jeg ville helst være hjemme, men jeg gikk en liten tur. Det var koselig men litt kjedelig etter hvert. (Jeg drakk ikke.) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg ville helst være hjemme, men jeg gikk en liten tur. Det var koselig men litt kjedelig etter hvert. (Jeg drakk ikke.) Så har du i alle fall ikke dårlig samvittighet for at du ikke gikk, og det er jo greit det også. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 La mannen gå du -så får du være i fred og ro hjemme 0 Siter
Gjest hjemme tro? Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 La mannen gå du -så får du være i fred og ro hjemme Det var i går.. Men jeg gikk en liten tur. Det var koselig, men egentlig ville jeg slappet av hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.